(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biraz buruk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biraz buruk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sesi düşmüş bir isim gözlerimden akar gider ve aşkın eteklerinden tutar gelen her yolcu. Çok içten sevgi dolu güzel bir şiirdi yüreğinize sağlık Habip hocam saygı ve selamlarımla
SEVGİLİ ANSIZIN.ÇOK DEĞİŞİK BİR ŞİİRDİ.SEVGİYİ PEK UMURSAMIYORSUNUZ ŞİİRİNİZDE.SİZ AŞK DENEN İLLETEDE PEK İNANMIYORSUNUZ.GERÇİ AŞK DENDİĞİ ZAMAN İÇİNİZ BİRAZ BURUKLAŞIYOR AMA ,ARADIĞINIZ SEVGİYİ BİR TÜRLÜ BULAMADIĞINIZ İÇİN İNANMIYORSUNUZ.YADA İNANMAK İSTEMİYORSUNUZ .KENDİNİZE BİR YERLERDE DUVARLAR ÖRÜYORSUNUZ VE SİZE ULAŞMAK İSTEYEN KİŞİLER YANINIZA YAKLAŞAMIYOR.SİZİN YANINIZA GELMEK İÇİN BİR KAPI BİLE BULAMIYORLAR VE GÖNÜL KALENİZİN DIŞINDA KALIYORLAR.SANA GÖRE ZAMAN MI GEÇ KALIYOR, YOKSA SENMİ ZAMANAGEÇ KALIR OLDUN BAZAN KIZIYORSUN KENDİ KENDİNE NİYE BU KADAR SEÇİCİSİN DİYE. AMA ÜZÜLMEYİN.HER ŞEYİN BİR VAKTİ SAATI VARDIR VE O SAAT GELDİĞİ ZAMAN İTİRAZ BİLE EDMİYECEKSİNİZ,SAYIN ANSIZIN. SAYIN ANSIZIN, ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZEL VE ÇOK ANLAMLIYDI .KUTLARIM PUANIM TAM.
Ve sevgili; giderken, üstümde unutmuşsun göz yaşlarını. ARADAN BU SÖZÜ ÇOK BEYENDİM VE BAŞTAN AŞŞAGI HARİKA BİR ESER OLMUŞ ANSIZIN BEY YÜREGİNE KELMİNE SAGLIK )HAYIRLI AKŞALAR
Şimdi; geceye uyanıp en uzak yerimde kaybettiğim masalları okuyorum. Nereden çıktı bu deme Darmadağınım yine!
Şehrimin en derin yerindeyim bir elimde yokluğunun sesi diğer elimde istanbul hangi yana çarpar dudaklarım bilmiyorum.
Şimdi; sabaha uyanıp o mahmur gözlerini açma kadın! en uzak yerindeyim şehrimin
Dış kapının dış mandalıydı avucumdaki aşk!
Sesi düşmüş bir isim gözlerimden akar gider ve aşkın eteklerinden tutar gelen her yolcu.
aklımı karıştıran cümleler kuruyor kapıyı çalan her kadın kime dokunsa sahipsiz sokaklar ve kime çarpsa rüzgarım hep seni düşürecek aklıma biliyorum!
Ve sevgili; giderken, üstümde unutmuşsun göz yaşlarını.
----------------- Sevginin adaletinde ki boşluk hiç dolmaz ki, Sayalımda varalım o şehire
Gecenin karanlıklarında yalnızlıklarınla yaşarken Öksüz bir bebek gibi hüzünlerinizi kim biiebilir ki,
Gam ve kederli heybende neler yok ki, Tırıslı yürüyüşlü kısrak atın kişneşi gibi Duyması gereken acaba hissedebilirmi hissetiklerinizi?
Aşk çığlıklarıyla koşup giden o şehre Ah İstanbul,yine gamzelerin sardı beni sarmaşıklar gibi
Velhasıl bulunur mu o sevgili bilemem Yardımınıza gelebilseydim iyi olacaktı Sevda ki hep yüreklerde kor ateştir işte...
Harika bir şiir okudum Kutlarım sevgi ve saygılarımla...
Habib Bey, Yorumuma cevap yazsanız dahi ne yazık ki okuma şansım yok."bu yoruma vevap yaz"pencerem açılmıyor.Siz değerli yöneticeden istirhamım benim sayfama girip olan sorunlarımı giderirseniz çok sevinirim.Puan da veremiyorum.Çünkü o penceremde çalışmıyor.İletişim yoluyla ilgililere bildirdim üzgünüm ilgilenen olmadı.Dostlarımın yorumlarına cevap veremediğim için çok üzgünüm,tekrardan sevgi ve saygılarımı sunuyorum...
dost46 tarafından 7/31/2012 1:47:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
aklımı karıştıran cümleler kuruyor kapıyı çalan her kadın kime dokunsa sahipsiz sokaklar ve kime çarpsa rüzgarım hep seni düşürecek aklıma biliyorum! .... güzel, duygulu ve harika betimlemelerdi...kutlarım kaleminizi saygılar
Tebrik ediyorum.sözleri bu kadar anlamlı içtenli muhteşem bir şiir bir kadına aşk bu kadarmı güzel anlatılır.kutluyorum yazan yüreği gönül kalemi hiç tükenmesin Saygılar
Değerli Edebiyat defteri yöneticisi "Ve sevgili giderken, üstümde unutmuşsun göz yaşlarımı" kaleminize sağlık. Bir bütünün parçası aldığım cümle, Bütünü içerisinde insanı içine alan şiirinizi tebrk ediyorum. Saygılar
hımmmm ne desem ,nasıl yorumlasam okudum ,bir kez daha okudum acaba nasıl bir anlam çıkarsam Mısralarınızın derinliğinde hiçte dış kapının dış mandalı gibi durmuyor avucunuzdaki aşk vede finale gelince hem ardına bakmadan gitmiş hemde üstünüzde unutmuş gözyaşlarını demek çok ta vefasız değil gidişi zorunlu:))
Tebrik ederim Sair gercekten cok guzeldi siiriniz siir ayri guzel resimj ayri guzel/ Yurek sesinizi yurekten kutlarim yurek sesiniz ve kaleminiz daim olsun. Saygilar
Rüzgârlardan kaçırıp alevlenen başımı Omzunda unuttuğum kurumuş gözyaşımı İsmimi yazdırdığın alıp mezar taşımı Sevdanın çemberini çevirip gideceğim Anıları üstüne devirip gideceğim.
Ansızının şiirlerini okuyunca şiir yazasım geliyor ama devam etmeyeceğim. Çünkü kullandığı sözcükler çok güzel, etkiliyor okuyanı. sadece unutulan gözyaşı değil daha bir çok bağdaştırma var ki her biri ayrı bölüme misafir edilir. ama bu sefer yapmayacağım.
aklımı karıştıran cümleler kuruyor kapıyı çalan her kadın kime dokunsa sahipsiz sokaklar ve kime çarpsa rüzgarım hep seni düşerecek aklıma biliyorum!
Ve sevgili; giderken, üstümde unutmuşsun göz yaşlarını.
Şiirdeki ve fon resmindeki özgünlük dikkat çekiyor. Herke sevgiyi özlemi yazar ama böylesini kimse düşüremez dizelere. Beğeniyle haz duyarak okudum.Resim tarzında modern resme benzettim.
Gözyaşı akmışsa sevdaya/aşka okuyana izlerin mürekkebi kalır… Yaşayana da ne ateşi sönmüş bir kül nede bir tutam yara, kala kala avuçlarında sıkıca tuttuğu her nereye dokunsa yanan hatıralar.....
Daha kaç boşluk doğurur bu şiir , sevgili sayar mı bilmem...ama bence çok doğurur, çokkk...şiiriniz içime işledi değerli şair...kaleminize beğenimle, saygımla...tebriklerim çokça...
Sev_tap tarafından 5/8/2012 3:08:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili adamın aklını darmadağın etmez mi hiç? Eder valal billa... Çok dikkatlı olmak lazım... Şiirdek anlam, anlatım ve vurgu çok güzeldi üstadım güzel kalemini kutlarım selam, sevgi ve saygılar... Günlerin hep muhebbetli olsun dilekllerimle...
CemalettinGÜRPINAR tarafından 5/8/2012 12:20:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
ÜSTADIM; GÖNÜL SESİNİZ DİZELERE ÇOK NEFİS AKMIŞ. İNSANDA HİÇ BİR ZAMAN BEKLENTİ BİTMEZ, BEKLENTİNİN BİTTİĞİ YERDE DE ZATEN HAYAT BİTER.AŞKIN VERDİĞİ ACI DA, SEVİNÇ DE... GÖNÜL SESİNİZ HİÇ SUSMASIN.SAYGILARIMLA.