(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hır'sız:) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hır'sız:) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
müzik kültürüm iyidir bilindiği üzere : ))) müzik bilgim de,eskiden "klasik gitar" çalmışlığım da var, gül ağacından el yapımı iyi bir gitarım da,çalınmayı bekleyen : )
gitarımın tellerine kaygısızca vururdum - ( hey heyyy!) - uçuşan her şarkıda başka bir aşk bulurdum
iyi birde gitar borcun olsun,ben rakıyı götürüken senin müzik kabiliyetini de test etmiş oluruz,bakalım istidat abarttığın kadar var mı...varsa plak yaparız,rakı bedavaya gelir...
bıraksana, hah hah... yeri geldi söyledik : ) biz senin kedinin doğum yapmasına kadar bilirken iyiydi : ))) böyle böyle tanıyoruz işte birbirimizi fena mı? : )
Bu gitar değil başka bir şey çalmış. Benden söylemesi bak haberin olsun. Bak bakim yüreğin yerinde mi? Benimde H ı r s ı z adlı şiirim var. Hırsız ya, haberim yok kalbimi çalmış:))))) Sevgilerimle...
müzik kültürüm iyidir bilindiği üzere : ))) müzik bilgim de,eskiden "klasik gitar" çalmışlığım da var, gül ağacından el yapımı iyi bir gitarım da,çalınmayı bekleyen : )
gitarımın tellerine kaygısızca vururdum - ( hey heyyy!) - uçuşan her şarkıda başka bir aşk bulurdum
öyle sarhoş olsam ki - nerdeeee? istesem de olamıyorum! - bir daha ayılmasam herşey bir rüya olsa unutarak uyansam...
not: sanal mahallede ki mesaim sabah çok erken başlar, öğleden sonra nadiren ara ara mesai olsa da genelde pek yokum,merak edip de yanlış yakıştırmalarda bulunmayınız diye!.. bulunmuş olmanız bana vızz gelir de,ciddiye alanlar yok mu!?. oyunun içine edenler!.. yani bilirsizin böylelerini,olur olmaz şey'i düşünen zırrtoları... garip imaları falan! bilirsiniz işte!
adı şiir olsa:))
süper bir ince zeka ürünü olmuş
tebrikler