Niye parklar böyle boş,uçurtmalar hep yerde? Söyle şair! burası, Filistin mi, Irak mı? Cıvıl cıvıl oynayan çocuklar şimdi nerde? Yoksa mutluluk denen buralara ırak mı?
Neden daha açmadan bahçede güller solmuş? Neden yıkık binalar? her yer tarumar olmuş, Neden yaşlı bu gözler? bir yardım umar olmuş, Nasıl ölmüş insanlar? vurulup yanarak mı?
Sus! söyleme, anladım; Suriye’ymiş burası, Kan damlıyor gözlerden, sarılmıyor yarası, Nasıl oldu milletler, tarihin yüz karası? Birleşmiş milletlerin sözüne kanarak mı?
Belli ki buralarda çok yürekler dağlanmış, Ne bir yardım ulaşmış, ne de huzur sağlanmış, Neden aldanmış herkes, basiret mi bağlanmış? Maskeli düşmanları dostlardan sanarak mı?
Nere baksan izi var, vahşetlerin, ölümün, Amacı tek; sömürmek! taksimlerin, bölümün, Nasıl kurtulur insan vebalinden zulümün? Uzaktan seyrederek, sadece anarak mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* NEDEN? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* NEDEN? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam size bir özür borçluyum. Bende mi oluyor yoksa sizdede oluyormu bilmiyorum, Favorime ekledğim şairlerin yazdığı şiirle ilgili ikaz kısa bir süre sonra siliniyor. böyle enfes bir eseri fark edemedim malesef. Üstelik benim şiirime yapılan bir nezire bu, üstelik sizin tarafınızdan. Neyse hocam, borcum neyse çekmeye razıyım. Boynum kıldan incedir affedin beni nolur. Yalnız şunu söyleyeyim bu şiirin yanında benim şiirim biraz öksüz kalmış haberiniz olsun.
Kim neyi nasil silerse silsin, ne farkeder ki. Gönülden gönüle bir yol vardir, görülmez, hele hele silinmez Hüdai kardesim.
Senin gibi degerli bir kac dostun güzel siirlerinin verdigi ilham sayesinde siir repertuarim biraz genisledi. Ilham kaynagi olan eserler taklitlerin önünü KESERLER :) Öksüzlük hususunda mütevazilik yine devreye girmis, kalemine de haksizlik etmissin. Sen sen ol kalemini dariltma...