Koltuğuma kurulup, açtım televizyonu, Keyfimi getirecek müjdeli bir haber yok. Memleketin yerlerde sürünüyor vizyonu, Gelenek, görenekten, adamlıktan eser yok.
Eşşek kadar zibidi, öğrenmiş çaça dansı, Arka taraf şakşakçı, ön tarafında jüri. Atasını unutmuş, örnek alıyor hansı, Kıvırmasını görsen, maymunun başka türü.
Dizilerde senaryo; aldatan aldatana, Dayak, işkence taciz, vazgeçilmez tek konu. Aşık olmuş karısı başka bir şarlatana, Müzayedeye çıkmış, Şakiraların donu.
İnsanlığa set çekmiş, basın yayın rezalet, Cezbetmiş zihinleri, kör şeytana beş çeker. Yazık; kutsal varlığı, yapmış kendine alet; Evlerimize girip, nifâk tohumu eker.
Esir düşmüş beyinler, bir fitnenin eline, Kadınlar dizikolik, kocalar maç hastası. Süpermen sakız olmuş çocukların diline, Ölmüş ruha kesilir, doğum günü pastası.
Belli değil mi bize bu kuralları koyan? Tutmuş kulağımızdan, evirip çeviriyor. İş işten geçmeden de, uyan vatandaş uyan! Uyutulan nesiller, her gün çam deviriyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEYTANIN VİZYONU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEYTANIN VİZYONU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Esir düşmüş beyinler, bir fitnenin eline, Kadınlar dizikolik, kocalar maç hastası. Süpermen sakız olmuş çocukların diline, Ölmüş ruha kesilir, doğum günü pastası. öylesine güzel anlatmışsınız ki aileler yaşananlardan daha çok evlerinde kim kiminle ne yapmışı şu dizide ne olmuşu konuşur oldu.. ve yozlaşan kültürü sürekli empoze etme ve farkına varmadan artık herşeyi olağan sayma.. saygılar ne güzel dizeler okudum..
Şeytanın vizyonu belli. Şeytan şaytanlığını icra ediyor. Ya biz? Bizler de suçlu değil miyiz? Neden alternatifini üretmiyoruz bu proğramların. Neden milli diziler çekmiyoruz? Alnını secdeden kaldırmayan zenginlerimiz neden finansmanını sağlamıyor bu proğramların. Artık mücadele basın- yayınla. Dizilerle. Gazetelerle. Tv lerle... Elin oğlu zamanında bedava dağıttı gazetelerini. Her eve soktu. Hâlâ da dağıtıyor. Bunun başka yolu yok. Etkili yayınların olacak. Kamuoyu oluşturacaksın. Zenginlerimiz Ömer gibi olacak . Doğru ve adil yolda harcayacaklar paralarını. Duyarlı yüreğini tebrik ediyorum. Selam ve saygılarımla.
Günümüz gerçekleri... Bir de şu bilgisayar var... İnkar etmeye çalışsak da sigara gibi alkol gibi esir alan bizleri... Yüreğinize sağlık. Aynadan yansıttıklarınız inkar edilemeyen gerçekler... Saygılarımla...
Yaklaşık beş yıldır evde veya başka yerde televizyon izlemiyorum. Haberleri internetten seçerek okuyorum. Televizyonların haber verme tekniklerinde ve üslûplarında bile bir bozulma ve bozma hissediyorum.Hele hele o yarışma veya evlendirme programlarını kesinlikle tasvip etmiyorum. Yaramıza parmak basan şair yüreğine bin selâm..
Düzenin gereği bunlar, kaç kanala el koyup kaçını satın aldılar millet uyusun, yaptıklarımızı çakozlamasın diye:) Bu arada yuva ölçüyü bozmuş, istersen evlerimize yapalım onu:) Yine güzel şiirdi dostum. Duyarlı yüreğini kutlarım. Selam ve sevgimle.
Pek az ve hafif dedin, yazmalı en çoğunu, Çığrından çıktı- bıktım; asmış, iflâs donunu! Zırlatlatmışlar; sahipsiz sandılar kamyonumu, Tekerleğin gazâbı, dönsün- bozsun oyunu!. .......kadiryeter
Gecenin bu vaktinde bu kadar yazabildim...
Kolay gele... durgun havalar dilerim... Selâm yolladım.
Tenvir olduk efendim. Tebrik ediyorum.