Hiç ummadığım bir zamanda kelimelerin arasına biriktirdiğim bir yığın puslu vedaları kuşadım elime mahya yapıp asıyorum yüzüne, sonra silkeliyorum bakışlarımın sırtından
Yağmur gibi yağarken bütün umutlar sökülür her sayfada yorgun limanlar kelimeler buruk kelimeler yaralı kelimeler sitemli hiç korkmadığım kadar korkuyorum
Soruyorum kendime : Nereye kadar? Suçlusu ben miydim? Adını kazıdım göğün en yüksek yerine sağıma soluma arkama karşıma ne yana dönsem nefesimle çoğaltım seni
Atıldıkça kopan bağlaçlar tek taraflı yıllar geçiyor ve ne yapsam olmuyor önüme kattım ne var ne yoksa anılar çıplak kalıyor zamana toparlanamaz oldu çoğalan susuşlar yoruldum…
Silkeliyorum zoraki boşluğu bir devir kayboluyor en ücrasında puslu nehir uzantılarında.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Artık ben yokum... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Artık ben yokum... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler Ümmühan hanım Nezahat hanımın da dediği gibi, siz her ne kadar yokum artık deseniz de Gönül tahtımızda her zaman var olacaksınız. Hüzünlerin şiirlerde kalması dileklerimle Kutluyor / Başarılarınızın devamını diliyorum. Saygı ve Selamlarımla.
Atıldıkça kopan bağlaçlar tek taraflı yıllar geçiyor ve ne yapsam olmuyor önüme kattım ne var ne yoksa anılar çıplak kalıyor zamana toparlanamaz oldu çoğalan susuşlar yoruldum…
Silkeliyorum zoraki boşluğu bir devir kayboluyor en ücrasında puslu nehir uzantılarında.
Artık ben yokum...
son nokta gibi derin bir haykırış dost muhteşemdi kutlar sevgiler sunarım...
Bir devir kayboluyor en ücrasında Çok duygulu ve hazin kelimeler uzun uzun yorumlar içeren nitelikte güzel bir şiir tebrik ederim Selamlarımla Osman AKSOY
Yok oyle pes etmek , yokum demekle olmuyor diyecegim ama oyle kelimeleri suya silkelemissin ki bir araya bulup uygun yerlerine yerlestirmek hayli zor .. Huzun her birini islatmis neminde demlenirken :( Bacim korkutugun yerdeyim , gel beriye :) Kutladim yuregine dusen her bir cumleyi dahasi siiri .. Sevgimle , hep bendesin ...
kelimeler buruk kelimeler yaralı kelimeler sitemli ...Öyle bir duygu yoğunluğu var ki şiirde içine alan, güzel yüreğin dert görmesin can, hep sevgiyle kal, hep sevdiklerinle.Tebrikler, sevgimle.
hüzünlendim duygu dolu hayatın bazen uç noktaları sandıgımız duygular böyle yazdırıyor bu duygularınızın kısa sürmesi temenni ediyorum saygılar efendim