Gel sevgili; Feleğe, bir oyun oynayalım, Karlanmış tepesini attıralım bu akşam. Bir sefer de biz onu adamdan saymayalım, Aklını azığına kattıralım bu akşam.
Batıralım bağrına acı ok’un ucunu, Yeter yaptığı keyif, çalalım marpucunu, Boş ver; yüklesin bize, meleklerin suçunu(!) Acıyla yatağına yattıralım bu akşam.
İçsin tatsız şerbeti anlasın neyin nesi, Yalnız kalıp hasretle çalsın aşk teranesi, Görsün nasıl olurmuş yüreğin viranesi, Ağlatıp, gururunu sattıralım bu akşam.
Yıldızları seyretsin, karanlık bir odadan, Giyinsin karaları gözü yaşlı modadan, Çeksin derinden bir ah; yarsın yeri ortadan, Ayrılık elemini tattıralım bu akşam.
Karşısına geçip de tutuşalım el ele, Nereden ince ise, orda kopsun velvele, Vursun sabaha kadar, kırık, dökük bam tele, Kıskandırıp kaşını çattıralım bu akşam.
Kuralım çadırları mutluluk avlusuna, Verdiğini doldurup, bir topun namlusuna, Tetiği ateşleyip fırlatalım ’us’una, Delirtip; gemisini, battıralım bu akşam.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FELEKTEN BİR GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FELEKTEN BİR GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürekten kutlarım bu şiirin feleğe ne yaptı bilmem ama bu akşan bana çok haz verdi.gerçek şiirlerin ziyası olmuş teprik ederim Selamlarımla Osman AKSOY
Anlamazki şairim alışmayan acıya Sakalsız gezmek ise yakışmaz hiç hocaya Kapıdan kovsakta biz girer her tür bacaya Elindeki defteri yırtıralım bu akşam...
sevgi vede hürmetlerimi bıraktım şairim şiirdi vesselam.
-SabırTaşı- tarafından 3/29/2013 12:37:04 AM zamanında düzenlenmiştir.