köreltilir anlamların ucu kesmez bir bıçak söyle bir güle mi hapsedildin şiir kara duvaklı bir gelin yere düşen bir ekmek kırığı sokulur duvar arasına
sana düşerim kırıldığında dal adım atamadığımda kapı dışarı serilirsin önüme sızladığında burnumun direği ters bir gül görüntüsü bırakır yapraklarını tek tek ağıta döndüğünde bülbülün sesi görüntüler köreltir seni
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Güle mi hapsedildin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Güle mi hapsedildin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
köreltilir anlamların ucu kesmez bir bıçak söyle bir güle mi hasedildin şiir ----------- →p'si yazılmamış kara duvaklı bir gelin yere düşen bir ekmek kırığı sokulur duvar arasına
Harika bir şiirdi.Emeğinize ve yüreğinize sağlık şair dost.Saygılar ve selamlar.
Seni hissediyorum kalem, Bu şiirin tamamı sana elem, Sen böyle dersen nasıl gülem? Gözyaşımı nasıl silem, glenay; diyerek çok değişik tarzdaki o kalemi kutluyorum. Zira tarzınız apayrı bir keyif veriyor. Bu ortaklığımıza ben de çok memnun oldum. Bu yıl şiire ara veresim var. Aynı zamanda saz, kemençe ustasıyım. Memuriyete girdikten sonra sadece resimle zaman zaman ilgilendim. Şimdi emekliyim. Apartmanın çatısında bir çalışma odası yapıp, orda resim, kemençe gibi hobilerimle meşgul olma niyetim var. Baharı bekliyorum.
sakaogluhasankucuk tarafından 2/5/2012 10:32:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok haklısın arkadaşım,eğitim,halkımızın aydınlanması en başta gelir. Çocuklarımızı,çok zor bir yaşam bekliyor,bizler önceden önlemini almazsak. Aslında bu şiiri,sözcük oyunlarına kapılıp gerçeği es geçenlere yazdım..
Güzel yorumuna çok teşekkürler canım, sevgiyle ve dostlukla kal..
içimiz kalsın dolu dolu bir kaynak çağlasın derinlerde derinlerde oyalanalım önümüzden kaçırılsın çocukların yaşayacağı güzel günler yeni çiçekleri kim eker ki seni hissediyorum kalem
Değerli sayfanızdan duygulu harika bir eser okudum hisseden yüreği ve kalemi canı gönülden kutlarım yüreğinize sağlık saygılarımla..
söyle bir güle mi hasedildin şiir-hapsedildin ne yazık ki şimdi ki şiirler güle hapsediliyor oysa şiir ummanları aşar, gökyüzüne çıkar yerin dibine iner güzeldi saygılarımla
içimiz kalsın dolu dolu bir kaynak çağlasın derinlerde derinlerde oyalanalım önümüzden kaçırılsın çocukların yaşayacağı güzel günler
yeni çiçekleri kim eker ki
seni hissediyorum kalem
Gelecek çocuklarımızın olacak onları yaşama daha iyi motive edecek uğraşlarla sıkı sıkı bağlamak için ne gerekirse yapmalıyız. Duyarlı yüreğinizi tebrik eder saygılar bırakıyorum...
içimiz kalsın dolu dolu bir kaynak çağlasın derinlerde derinlerde oyalanalım önümüzden kaçırılsın çocukların yaşayacağı güzel günler
yeni çiçekleri kim eker ki
seni hissediyorum kalem
Her gün diünden güzel olsun. Aşalım ufukları sahip çıkalım düşlerimize... İçimizde açsın yeterki yaşam çiçekleri aşılıyalım çocuklarımızı var olsunlar büyüsün gelişsinler.. Armut ağacının dibine ayva düşer mi? çocukları eğitmekle oluşur yeni çiçekler umutlar..ve umut içinde olan birey mayadır topluma.. yüreğinde sevgi ve umut ışığı parladıkça aydınlanır dünya...
sevgide kalın yolunuzda umut ışık olsun...tebrikler.
Bazan bir güle hapsolur Bazan dünyalara sığmaz Bazan da bir zerre Bazan bir katre Bazan mutluluk kucak dolusu Bazan hüzün, Bir damla hıçkırık. Beş para etmem ama, Bazan ben olurum şiir Bazan bütün şiirler bir ben etmez. Ama, şiirler bitmez.
Kutluyorum şiirinizi gönülden. Gün eksilmesin pencerenizden.
... bırakır yapraklarını tek tek ağıta döndüğünde bülbülün sesi ... Hanımefendi bülbülün ağıtına gülün yaprağını bırakması , bülbülle gül sevdasında ilk defa karşılaştığım bir durum.Genelde gülün dikeni konu kapsamında yer alır malum. Hoş bir yaklaşım ve güzel bir şiirdi.Tebrik eder saygılar sunarım.
Sevda adına çekilen emekler... İki kelime fazla acı çekelim diye sabahlara katamadığımız geceler.... Ve güller, çiçekler, daha neler neler... Önümüzden kaçırılan güzel günlerden daha mı önemli.. Kutluyorum yol arkadaşımı.saygılarımla...
Evet doğru bir tesbit.. Hep söylüyorum, yaşadığım dönem gereği yıllarca acıyı yazdım ama artık mutluluk herkes gibi benim de hakkım diye düşünüyorum..Umudu yazmak daha güzel..En azından düşünmek.. Selam ve saygımla...
Değerli yorumuna çok teşekkürler, yol arkadaşım. Şiirini şimdi gördüm,okuya cağım.. Arada bir yazıyorsun ama şiirlerin gerçekten durulmuş, bir süzgeçten geçirilmiş sanki..
manasını derin
yok deyilmi doğru hiç bir yan
sitemi etmişsiniz zaten bize kalan okuyupta kısa yorumda
yanınızda olmak
saygılar