Akşam oldu, Bağır hadi tüm sessiz harfleri Kahve falında bir yol gözükecek adına.
Bilir misin, onu dahi bilmem Biz kaybetmeyi başta göze almış canlılarız Yürüdükçe kaybedeceksin, Herhangi bir şehrin, herhangi bir yolunda!
Hayat tekrarlandığı kadar akılda kalır Sevdiklerin hatırladığın kadar sevilir; Sen sevmek için kendini hırpalarken Çok zaman kaybedeceksin bir yolda Ağır lekeler bırakacaksın ardın sıra.
İnsan doğarken günahlarının tuzunu silermiş annesinin gözlerine Ve annesi ağlarmış… Sonrası? Sonrası aynı, sonraların belirsizliğinde cebinde hep bir telefon kartı; Ama aranacak kimsesi olmayan günler, haftalar, aylar -Bir ikindi ezanında ölüm.
Biliyor musun, nereden bilecen ki değil mi? Ben en çok bir ikindi ezanı sonrası ölmek istemişimdir Hani uykunun en çok bastırdığı zaman Sırf uyumak için…
Daha hırsla mı sileceksin şimdi gözlerini Ağlama be ağlama, tamam soğanlı yumurta yemeyeceğim Bir Pazar gününü ertelemeden yaşamak için Son kibritini dudağına çalmak için saçlarını okşayacağım; O da olmadı, kandilini kutlayıp dönerim geri Gözlerinden hırslı bir öpücüğü emanet edip hamamböceklerine Gece oldu mu, sırf bir daha rahatsız etmesinler diye seni!
Deri bir cüzdanın içinde sıkışan kimlik kartı kadar Gerektiğinde anlatılması gereken bir aşkım var benim Hani oldu da sorarsa şu her sabah demir çöplükten kâğıt arayan kadın Ben ona ne kadar güzel gözlerin var demeden!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ismarlama Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ismarlama Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.