(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sabrı katık eyledim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sabrı katık eyledim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sarafın elinde kıymeten sakıt Kadr-ü kıymet bilmeyen yirmidört ayar Altun olsa ne var, ne yazar.. Sükût eyle, söz altun Sükût gümüş olsa bile… Sükûtta gizli nice sır ve gaile Sükûtta saklı ehl-i dil ile dilbaz, Sevgiliye verilen en nadide hediye… Sebeb-i vefâ ile “Sükût Eyledim”! 28 Şubat 2012 /Tekirdağ
Hecelerken gülüşlerimi Nokta konmamış dudaklarıma İsmini bilmediğim şehirlerde Susmak değil Sığınmak değil Yalvarmak değil Sabrı katık eyledim…
Gönül dolu,hicranlı mısralar Hazin hazin ağlar o gönül Hiç mutlu olmadı ki Hep acı acı düşündü Yalnızlıklarıyla dört duvar sağırdı İnat inadınaydı Geceleri yakamozlar sarmıştı Yıldızlar syr ediyordu Gök mavisi ruhuna inmişti Sessiz sessin düşlerdeydi...
Sevgim sevgin olsun can şaire,sevgi ve selamlarımla...
"...Tutsak etsin geceyi melodik sesin Es rüzgarlarla savur kendini Durma raks et Döndür dünyayı kendine Büyülensin aşkın kendisi Dökülsün geceye Günahların en şahanesi..." Dilruba... ...... İsmini bilmediğim şehirlerde adını haykırırken yalvardığımı sanma ne olur, Sabrederken susmak mı gerekir!... Kapında yalvardım "aşk" adına farzet...
"Gurur" ve "aşk" bir arada nasıl barınır ki... "Günah" ve "aşk" bir araya gelir mi ki...
Öylesine farkettirdiniz ki: "aşk" ve "sabretmek" birbirlerinden ayrı mı ki !....
saygılar selamlar ...