(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ardından... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ardından... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözbebeklerin benden izinsiz Bu kentin vedasını taşıyor gibiler Suskunlukları biriktiriyoruz heybemize Eflatun düşlerimiz muamma…
Ummuhancim sayfanizdan çok güzel bir şiir okudum. Daldim ...
Geride ağlayan bir çift göz kaldi. Sustukca içimde bir nehir ayaklandi. Olan herşey benim umudum yikti. Bunca sesizlik kaliş beni bitirdi. Susmaktayim ,
Arkadaşim kalemin daım olsun kutluyorum.Sevgilerr...
yalnızlık bazen öyle bize müptela olurki ne yapsak olmuyor..hüzün ve kasvet sarmışsa yüreğimizi imnasızlaşıyor yalnızlıktan kurtulmamız..koca kalabalığın içinde bile yapayalnızızdır..
sevgi..yalnızlık ve hüzün üzerien. yazılmış çok güzel bir şiir..
Cozulmesi zor cumleler mors alfabesinin ayaginda Marmara'ya dustu ne yazik ki okunamadan kimbilir ama biz kaptik bir kanadin acilimindan .. Imgeler cok guzel anlatim yine huzunlu... Dokundurdu kelimeler yurek cidarimi siyirip , duserken Halic'e . Bacim; ozel ve guzel yuregin engin sularinda yol alsin daha nice siirlerde .. Bendesin ...
Duygu boyutum su anda mors alfabesi , malfabesi tanimadi hepsini solladi , hizla Marmara 'da yol aliyor . Su an yaninizda olamyi isterdim .. Hem de cokk .
Sen çoktan yolculuğa çıkmıştın Sustum... ...................... Güze ve hüzünlü bir anlatımdı, susmak da bir cevaptır....Kaleminizi kutluyorum... Saygılarımla...
.....