Ne zaman, yüce güçlerin kararnamesiyle, Şair doğar bir insan ve bükülür kanatları kelebeklerin Annesi korkunç ve sabıkalıdır oysa sıkarken yumruklarını tanrıya doğru :
- " Neden, bir engerek sürüsü gibi yere indirdin ki beslenmek varken bir yalandan! Geçici zevklerin gecesine lanet olsun Karnımın tasarladığı kefaretim yılan !
ve kadın, yutkunur köpüğünü nefretinin Ve, sonsuz amaçlarını desenlerin anlamak mümkün değil Cehennemin dibine kendisi için hazırlanır Ve anne suçları için ayrılmış odunlar.
Ancak, görünmez bir melek gözetiminde Güneşle sarhoş yoksun çocuklar, Ve tüm içtiği ve yediği her şeyde Kızıl renkli portakal çiçeği tadı bulurlar.
Bulutlarla oynar, çünkü rüzgarla konuşurlar yanlızca ıslık çalarken sarhoşturlar, Ve ruh ki takip eden kutlu seferinde onu bir orman kuşu mutluluğuna ağlarken bulur .
Korku ile bakmaktadır sevmek istediği herkes, Ya da, kuşkuludur, sevdalar, Yani, ona bir kabahat bulacağız elbette damağına nasip ekmek ve şarapta külleri karışıtırırlar kirli salyalarıyla ; Riyakâr, küfrederler sevdiğe puta Ki küfür dahi puttur oysa
halka açık yerlerde çığlık çığlığa: "madem ki ben bir insanım, Antik putların görevenini gören Ki sık sık yeniden boyamaktasın ve sürekli allayıp pullaman gereken;
ki nar ve sığla ve mür ile sarhoşsam Ve kırmızı et ve şarapta Bilebilmek, hislerini yakın bir ruhun Sonra ilahi bir hürmetle ve gülümseyerek haraç olmak için!
Ve bu kötü şakalardan sıkıldığımda, zayıf yanlarımla omuzuna dokunarak ; Ve kartal pençeleri gibi tırnaklarım Kalbinin köküne kadar yolunu bulacaklar. genç bir kuş gibi titreyen ve çırpınan, parlak kırmızı kalbini sökeceğim göğsünden Ve en sevdiğim evcil hayvanı –öfkemi- beslemek için! "
Cennete doğru, gözleri, görkemli bir taht görürünce Kollarını kaldırır göğe doğru emektar yanım, Ve berrak zihninde coşkun yıldırımlar öfkeli insanların şeklini sorar ;
- "Ne mutlu acı veren tanrıya ki kirlerimiz için ilahi çare, Ve en iyi ve en saf özü gibi Güçlülere saklar kutsal zevkleri !
Bilinsin ki tek soyluluk acıdır ne toprak ve ne cehennem, acıtamaz onu Ve örmek için benim mistik tacımı Her zaman ve bütün evrene direnmek empoze.
zira, yanlızca saf ışıktan yapılır acı ilkel mağara ışınlarından kalma kutsal ocaklar Ve ölümcül gözleri, bütün görkemiyle parlar, Sadece gizli aynalardaki kayıp hatıralar! "
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çocuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çocuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.