(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Isıtmayan Sevgi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Isıtmayan Sevgi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba yazın arkadaşım.. İçimizdeki sevgi özden gelmezse ısıtmıyor,aksine üşütüyor yüreği.. Hayatın zorluklarını yorumlamaktan yüreğimizdeki sıcaklığı kimselerle paylaşamıyoruz... Herşeye rağmen yaşamak .. gerçek bir final olmuş ..Kutluyorumyol arkadaşımı.. Selam ve saygılarımla...
SEVGİ...tüm insanlık sevgide buluştuğunda mefaatin ve maddenin yerini sevgi kapladığında şte o zman insanlık huzura erecek... Tüm savaşlar tüm kötülükler sevginin yerini alan menfaatten çünkü...insanoğlu farkında bile değil sevgisiz yaşamın ne kadar boş olduğunun...
Sokaktaki hayvanların yaşamına bakıyorum da onlar sevgiyi biliyor. Ve biz insanların tüm acımasızlıklarına rağmen hala bizlerle yaşıyorlar bir yudum sevgimizi kazanabilmek için merhametimize sığınıyorlar.
teşekkürler bu güzel şiir için.. sevgiler selamlar...
Isıtmayan sevgilerle hiç oyalamamak lazımdır gönülleri. Kalplerimiz, düzeyli ve sım sıcak ısıtan sevgilerle dinamizm kazanır, hep güzele, iyiye, mutluluğa, esenliğe doğru koşar. Böyle de olmalıdır... hedef ve tek amaç seçilmedlidir insanın mutluluğu, özgür ve düzeyli sevgilerle. Her zaman avuşlarımızda taşan sevgilerimiz olsun, herşeye, her canlıya, her objeye karşı. Çünkü o sevgiler bizi geliştirecek, istediğimiz düzeylere yükseltecektir. Esenlik ve mutluluk dileklerimle kutluyorum. Yine güzel bir şiirinizi zevle, tat alarka okudum Gülünay hanım. Kemal Polat
kempol tarafından 1/26/2012 2:21:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
siz yazın severek okuyalım
sağlıcakla