Zamanla yıkanacak tutkulu düşleride aldı ahın. Ne sen böyle bir ölümü hak ediyordun yağmur damlasıyla irkilen balıklar gibi, ne de ben, tanıdık kentinin şiirinde meçhul misafir!
Hiç, bir bilinmezliğin en güzel tanımlamasıydı oysa gecelerin sanrılarında şehirleri saklarken saçların!
Eski filmler gibi, çözünürlüğü düşük hayallerin vardı pembeyi severken dahası erkek olmayı merak edip, sırlı kadınlığının.
Ne çok bilmek isterdin; ’bir insan kaç defa ölebilir, ölmeden’ kelimelerin en sessizlerinden çekip portakal kabuklarını dişlediğin saatleri özleyip!
Sonra erkek adam olmak için ne kadar kan akıttığını bir yerlerinden, bilmek isterdin! İlla kan akmalıydı, gözlerinle görmeliydin şeytanı inanabilirdin o zaman belki sevgiye, kadere belki de!
Bir de hikayesiz saatleri varken gümüş kolyenin içine koyduğun son resim olurdu görücü bir Azrail’in. Ellerini uzattığında artık tutumayacağını bildiğin hayali olurdu olur olmaz göz bebeğini uyuttuğun saatlerin.
Tanıdık bir yüzün sevmediğin hüzün devam ederken kirletmeye her öğün; yazılmış yüzlerce söze aşık olup büyümek istediği küçüklüğün.
Hiç beklememelere takılıp kalmadan sarı ışık da elinde peçeteyi yere attın.
Ağzından çıkacak kelebekleri görmek istemedi, kimse. Bu yüzden yüreğini tırmalayan tırtıra kaldı onca bahane!
Bunları da zaman yıkadı ağlı tutkuların adına bunları da sanırım, sen susup bir daha ağlamayınca!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ağlamayınca şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ağlamayınca şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
en çok parmak uçlarımdan başlarım ben ölmeye. kefen beyazlığındadır göz yaşlarım. ne zaman toprağa düşse sol yanım, ağlamalıyım yoksa, ağlamadıkça arlanmaz bakışlarım !
...
en çok parmak uçlarımdan başlarım ben ölmeye.
kefen beyazlığındadır göz yaşlarım.
ne zaman toprağa düşse sol yanım, ağlamalıyım
yoksa, ağlamadıkça arlanmaz bakışlarım !
tebrikler...