(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Selâm Zamanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Selâm Zamanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
denizlide değilim şiir dostu baş kentteyim soğuğu iliğime dek duyuyorum kombiyi temizlettik pencereye silikon yaptırdık amma kesilecek değil sağlıcakla
Merhaba, Ankara buz gibi, adeta donuyor. Dışarıya çıktım.Akşamüstü eve dönerken donacağımı sandım. Çöpün yanında donmuş bir kedi vardı. Gece son derece soğuktu.Dışarda kalan hayvanların nasıl yaşayacağını düşünmüştüm.Bu yıl kış burada çok soğuk geçiyor..
Siz nerede yaşıyorsunuz? Denizli'de mi? Orası ılıktır.
yapraklar nakışlamayacak artık kupkuru kalbimizi birbirinden uzak ötecek bülbüller aynı nağmeleri sözcüklerin tam delirme zamanı örtülür üstleri heeyy! nerdesiniz siz? selâm zamanı
Biz hep burdayız nadide eserlerinizi okuma hazzına ulaşıyoruz. Her zamanki gibi çok güzeldi efendim.Canı gönülden tebriklerimle en içten saygılarımla..
Aynı telden çalıpta aynı sesi çıkaramamak ne berbat bir haldir bilirim kardeşim.Davetine katılım çok olacaktır eminim.Bilmek gerekmiyor.Sadece biraz çaba ve hissetmek yeterli diye düşünüyorum.Kutlarım.
yapraklar nakışlamayacak artık kupkuru kalbimizi birbirinden uzak ötecek bülbüller aynı nağmeleri sözcüklerin tam delirme zamanı örtülür üstleri BURDAYIZ VE ALEYKÜMÜS SELAM DİYORUZ YÜREĞİN DERT GÖRMESİN DUAYLA KAL.
biliyorum elbette, ama ben bir kez oynamistim halayi alanya da...cekmez olaydim..8 sene oldu cocuklar hala benimle dalga geciyorlar :) sanada iyi geceler sevgiler
Canım benim, halayı ben de bilmem. Halay biliyorsun, el ele kol kola girile rek yapılır. Birlik ve beraberliği anlatsın diye yazdım.Bilmesekte gerekirse yaparız. Yeter ki birlik olsun.
Çok teşekkürler dostum. Benim yanımda, düşüncemde olduğunuzu biliyorum. Elimden yazmak geliyor, ben de bunu yapıyorum.Keşke daha başka şeyler de yapabilsem..
SELAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM BAK GELDİM NE BAĞIRIYORSUN BİTANEM :)))))))))) GELDİM İŞTE İYİKİDE GELMİŞİM ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR KARŞILADI BENİ MUTLU OLDUM BU GÜZEL YÜREĞİN SESİNE DEDİMKİ SEN HEP BÖYLE YAZ BEN GELİRİM SANA DEDİM GÜLDÜ VE BENİ ÖPEREK UGURLADI :))))) SENİ SEVİYORUM CANIM ARKADAŞIM
önümde geçit yapan sözcüklere
kıvırmadan dilini
yol verme
seni boğan ellere
selâmla
çok güzel bir başlangıç ve davamı aynı şekilde tebrikler