ne söylesen boş şimdi doğruyu,yanlışı,eğriyi dogmayı,yanılgıyı,evrimi hatta katıksız sevgiyi sen anlatma bana bu saatten sonra değişmem ben değmem de kimsenin usuna ne kavga edecek zamanım ne sevecek dermanım var.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ezberini bozanlara ve bana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ezberini bozanlara ve bana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fikirler keskin yazılsa da misralarınızın çok büyük alt anlatımı var. Yalnızca şiiri okuyub iyice düşünmek gerek. Tebrikler! Allah qem-qüsse vermesin! Sayğılarımla!
ne kavga edecek zamanım ne sevecek dermanım yok.. hatalı bir cümle kurdun arkadaşım.. cümlenin sonu var ile bitmeli:)) tenefüs zili çalmadan değiştir çabuk:))
ne söylesen boş şimdi doğruyu,yanlışı,eğriyi dogmayı,yanılgıyı,evrimi hatta katıksız sevgiyi sen anlatma bana bu saatten sonra değişmem ben değmem de kimsenin usuna ne kavga edecek zamanım ne sevecek dermanım yok.
ben ezberimi çoktan bozdum.
____________Bozulurmu hiç insanın fıtratı bozulurmu hiç insanın kimyası hücreleri hayır konu sevmek ve sevilmeks e işte orda bozulmayan kimyamız bozulmayan hücrelerimiz duruyo anacak bazen küser bazen hüzne boğar yaşadığı bedeni olsun oda kiracının derdi olsun bozmayın ezberinizi sevgite dayir ne varsa yaşatın yaşayın ... saygılarımı bırktım kutluyorum keleminiz efendi.
__________________Olsun birnin etkisnde kalmakta sevgi sevmediğiniz kişinin yad a sıran birnin etkisnde kalmak olurmu zor o nedenle brıkaın kendinizi hayatın gemisine inanın rotası yanıltmaz sizi...
sevgimle