(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey aşk! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey aşk! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
”Yeni şair, şiir lisanı, vezin lisanı, konuşma lisanı diye ayrı ayrı lisanlar tanımıyor... O, bir tek lisanla yazıyor: Uydurma, sahte, sun'i olmayan; canlı, geniş, renkli, derin ve sade lisanla. Bu lisanın içinde, hayatın bütün unsurları vardır. Şair, şiir yazarken başka şahsiyet, konuşurken veya kavga ederken başka şahsiyet değildir! Şair, bulutlarda uçtuğunu vehmeden dejenere değil, hayatın içinde, hayatı teşkilâtlandıran bir vatandaştır!” diyor ünlü şair Nazım Hikmet.
Sizin şiiriniz bu söylenenlere uygun mu?
Yani siz bu şiirde sun'i olmayan, canlı, geniş, renkli, derin ve sade bir lisanla yazdınız mı?
Cevabı sizden duymak önemli.
Not:
Siz de benim şiirimden hareketle şiirle, güzel şiirle ilgili görüşlerinizi gönlünüzce dillendirebilirsiniz. Sinirlenmem, küsmem, yanlış anlamam. Doğrularınızdan faydalanırım. Daha güzel şiirler yazarım. Bu vesile ile hürmetlerimi iletiyorum. Selamlar.
Kısa ve öz bir cevap ben şair değilim, canım sıkıldıkça saçmalarım. bu söz de iki arkadaşımın aşk ile ilgili bir tartışmalarında ağzımdan çıkan bir söz. Teşekkürler
Sizin şiiriniz bu söylenenlere uygun mu?
Yani siz bu şiirde sun'i olmayan, canlı, geniş, renkli, derin ve sade bir lisanla yazdınız mı?
Cevabı sizden duymak önemli.
Not:
Siz de benim şiirimden hareketle şiirle, güzel şiirle ilgili görüşlerinizi gönlünüzce dillendirebilirsiniz.
Sinirlenmem, küsmem, yanlış anlamam.
Doğrularınızdan faydalanırım.
Daha güzel şiirler yazarım.
Bu vesile ile hürmetlerimi iletiyorum.
Selamlar.