HEY! dünya âlem duysun duy, ey denizlerin tanrısı sen de duy aşk canavarı ve yüreksiz kabir ve ateşten hiçlik duyun; bana gençlik bana dinçlik veren yeni doğmuş bebe gibi tazeciğim körpeciğim gizemlim bal renklim çirkinim onaltı yaşındaki sevgilim gelecek tam da çiçek pasajı’nın önünde nostaljik tramvaydan inip öyle bir gelecek ki biliyorum sırnaşık hovardalarla başım gene belaya girecek öyle bir kızı ---öyle hoppa ve oynak, fırıldak, kaypak dönek ve civelek, yeltek, fingirdek ve şiveli, yelli, cilveli ,havai, hercai,serseri nazlı ve dalgacı fettan, kırıtkan, oyunbozan ve koket ve değişken tereddütlü, fırdöndü, ikiyüzlü sebatsız, istikrarsız ve kararsız serbest, gelgeç mütehavvil, mütereddit, kırcıktı öyle bir şuh ve çapkın kızı--- istiklal caddesi tarihinde ilk kez görecek…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEY... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEY... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
teklik içindeki çeşitli zenginliği ve renkleriyle ahh ülkem! .. ahh bir aşabilsek renk ayrımlarını, renklerimizi birleştirsek, gücümüzü ortaya koyabilsek, sanatta, bilimde, ekonomide, toplumsal olaylarda... vazgeçsek, oralı, buralı, şuralı demekten...
yüreğine sağlık hocam. tek sorunumuz bu değil mi zaten bu ülkeyi bölmek isteyenlere aramıza nifak sokanlara karşı tek yumruk olmadıkça çabucak yıkılan bi devlet asimile olmuş bi millet ve kullanılmış bi maşadan başka neye yararız. Ki ülkemizde hiç bir zaman bu durum olmayacak inşallah. sizin gibi duyarlı yazar ve şairlerimizle olacak bu iş. daim ve sağlıca ile kalın...
Hüznüm ve kırılmışlığım bu güzel, haklı, anlamlı, şiire daha kapsamlı bir yorum yazmağa el vermiyor. Uzun yazarsam sapıtıp, tüm dostlarımı üzeceğimden çekiniyorum. sevgili adaşım umarım beni bağışlar. Çünkü onun yolu doğru, adımları temkinli, söyleyip yazdıklarından yerden göğe kadar da haklı. Alllahım... Yüce yaratanım biz ne zaman adam olacağız? yanlışla doğruyu ne zaman ayırabileceğiz? Ve de haksızlık edenlerin karşısına adam gibi, adam cesaretiyle ne zaman dikileceğiz?.... Sevgilerimle selamlıyorum değerli adaşım, gayretli ve inançlı çalımalarınızı. Kemal Polat
Tebrikler
Dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar
Selam saygı sevgi ve dua ile
A.E.O