bir bulut, bir yağmur, bir de ben üç kardeşiz benim umutlarım var yağmur dolu buluttan ve yağmurlarım var damla damla umuttan umutlarım gökyüzünde mahkûm ulaşamıyorum. varsın, yok etsinler bulutlarımı, yağmurlarımı da yok etsinler diledikleri kadar ama, umutlarımı yok etmeye kıyamet patlasa gücü yetmez.
bir kuş, bir ağaç, bir de ben üç kardeşiz. benim umutlarım var kuşkanatlarından ve ağaçlarım var yaprak yaprak umuttan umutlarım kuşkanatlarında yolcu yetişemiyorum. varsın, yok etsinler kuşlarımı, ağaçlarımı da yok etsinler diledikleri kadar ama, umutlarımı yok etmeye yangınlar çıksa gücü yetmez.
bir dua, bir kitap, bir de ben üç kardeşiz. benim umutlarım var dualarla okunan ve kitaplarım var satır satır umuttan umutlarım kutsal kitaplarda saklı kavuşamıyorum. varsın, yok etsinler duaları, kitaplarımı da yok etsinler diledikleri kadar ama, umutlarımı yok etmeye cehennemlerin bile gücü yetmez.
bir yanlış, bir doğru, bir de ben üç kardeşiz. benim umutlarım var, yanlışlarım kadar büyük ve doğrularım var umutlarım kadar küçük. benim gecelerim daha aydınlık sizinkilerden, çünkü umutlarım daha büyük! varsın, yok etsinler yanlışlarımı, doğrularımı da yok etsinler diledikleri kadar ama, umutlarımı yok etmeye ihanetlerin bile gücü yetmez.
Bir Allah ve bir de ben olunca Allah kerimdir, çıkmayan canda umut vardır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜÇ KARDEŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜÇ KARDEŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Bir Allah ve bir de ben olunca Allah kerimdir, çıkmayan canda umut vardır."
Bize yazacak yorumluk sözde bırakmamış, onuda kendin yazmışsın ya... Demekki üçleri ne kadar çoğalırsak çoğaltalım, eğer tek olan ALLAH bizimle beraberse daha umudumuz tükenmemiştir.
HAYIRLI AKŞAMLAR DEĞERLİ DOST NE GÜZEL ANLATMIŞSINIZ ŞU ANDA BENİM DE YÜREĞİM KARDEŞLERİMLE DOLU DOLU OLDU ŞİİRİNİZİ OKUYUNCA BİZ DE DÖRT KARDEŞİZ YÜREKTEN KUTLUYORUM SEVGİLER SAYGILAR
Maaşallah üstadım bu gün kalemin frenleri tutmamış yol da tam gaza basılacak şekilde bir yol olunca benzin bitene kadar BAS gitarcı BASmış gaza :)) şaire yakışan şiir olmuş tebrikler üstadım