O hissetiğim, beslediğim duygular... hepsi yalanmış, bir yalanla yaşamışım bir yalanı yaşatmaya çabalamışım... "bir gün" dedim hep, sevebilecek oda dedim. karşımdaki kişide aradım o "büyük aşkı" "BÜYÜK AŞK" her kızın bulmak istediği şey. bende kapıldım o rüzgara ve birini sevdim. hemde çok sevdim. herşeyi onunla unutmak istedim... herşey artık o olmuştu. bir deniz kenarıydı gerçekleri öğrendiğim yer. güneş henüz yeni batmıştı, hala sıcaktı tıpki içimdeki kanayan yara gibi. kararmıştı hava. sanki gökyüzüde benimle birlikte üzülüyordu... gerçekleri öğrendiğimde o gerçek sandığım dünya yıkılmıştı başıma. sanki sahte olan bendim sadece. kendimi sahte hissettim. seni seviyorum demeyi çok istemiştim sevdiğime ama kalbim gitmek istedi. gönderdim kalbimi... uzaklara, ellere,gerçeklere. bir damla yaş düşmedi gözümden. hala yaşıyordum içimdeki acıya rağmen... eve döndüm hala iyiydim ama acıyordu bir yanım. koltukta oturan adamın yanına gittim. her geldiğimde yüzünde sıcak bir gülümsemeyle beni karşılayan adama sarıldım... yani BABAM’a! o anda hissettim sevgiyi bana dokunuşuyla sırtımı sıvazlamasıyla. sanki biras önceki sevgizilikten sonra bu sevgi kocaman gelmişti. gözlerimden bir damla yaş aktı omzuna,kulağına fısıldadım "seni seviyorum babam". sildim gözümdeki o acılı yaşı ve yanından uzaklaştım... o anda anladım ki... hiç kimse hiç bir erkek bana BABAM kadar büyük ve bitmicek bir sevgiyle sarılmicaktı... seni seviyorum hüzünleri gözyaşlarını o yıllara meydan okuyan bedenine akıtan insan seni seviyorum hayat seni ağlatmak için uğraşacaktır, sen inadına gülmeyi başarabiliyorsan, hayat senden gizli ağlayacaktır... Tek başına yalnızlık bir yankıdır."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEK BAŞINA YALNIZLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEK BAŞINA YALNIZLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biliyor musunuz, siz benim gibi hem bedeni hem ruhu genç biri için gerçekten büyük bir üstadsınız. Tabii ki bu herkese göre değişir. Ümit ediyorum ki tecrübeniz bu tecrübesiz genç ruha, ilmin aydınlığında rehberlik edecek :) Saygı ve sevgilerimle üstad.. R. sevde
Genç kardeşlerimin edebiyat, resim gibi pozitif uğraşılar içinde bulunması, onlar namına beni öyle mutlu ediyor ki... Üç tane evlat yetiştirdim, üçü de KONSERVATUAR okuyacağız deyip, okudular. Sevdikleri işleri yapıyor olmaları, onları olduğu gibi beni de mutlu ediyor. (çocuklarım, OYUNCU Duygu Paracıkoğlu, oyuncu/müzisyen HalilSezai ve müzisyen CenHan adlarını duymuş olabilirsiniz...) Siz de benim nezdim de onlardan farklı değilsiniz, inanın ve yapabileceğim her katkı için emrinize amadeyim. SAYGIYLA
Hımm. Ne kadar şanslı bir babasınız. Keşke bende konservatuar okuyacak yada bir yazar olacak kadar yetenekli olsaydm. Yorumlarınız için tekrar teşekkürler..
Pek şiir okummaya gelmiyorum ve de yazmıyorum, Tıpkı senin gibi ben de beceremediğimi düşünerek. Anrcak, konuşur gibi yazmak ve öyle şiirleri okumakta hoşuma gidiyor. Tıpkı 16'lık sevgiliye yazılan bu satırlar gibi.
konuşur gibi...bir öykü anlatır gibi...benim şiirim için bu tarz sözkonusudur, öyle yazamazsam, başa türlüsünü hiç yazamam... ilgin için çok teşekkür ederim sevgili Billur, saygıyla...
Bir daha bana '' Ben şiir işini beceremiyorum'' dersen, kusura bakma ama döverim seni. Bu ne peki? İnsan bu mükemmellikte bir şiir yazabiliyorsa nasıl olur da '' Ben şiir yazmayı beceremiyorum'' der. Bunu alıyorum ve de herkesle paylaşıyorum. Face book sayfamda da göreceksin.
Harika üstü bir şiir olmuş. Ellerine, yüreğine sağlık. O yukarıda yazan arkadaşlara da söyle biraz Fuzuli, Baki hatta Fatih Sultan Mehmet şiirleri okusunlar. Orada bol bol şarap teması görecekler...Ama hiç biri ayyaş değildi bu saydıklarımın... Şarabı özendirmek için de yazmazlardı. Şiire şiir gözüyle baksınlar.
Uzatmaya gelemem sadece yazılan fikirler cevaptır. Kimde bunlar nerden bileyim. Uğraşamam silerim sayfamdan o kadar sende sil nasıl yapacaksan tüm yazılanları bu sözleri söylemene hiç gerek yok. Haydi selam olsun sana hoşçakal.
Sayın Melik Haker, afedersin, ama saçmalamışsın..Ben burada hayat hikayemi filan anlatmıyorum, üç tane aslan gibi EVLADI VE OTUZALTI SENEDİR ÇOK SEVDİĞİ BİR EŞİ olan bir baba ile muhatapsın. Şiirdeki öznenin şiiri yazan kişi olması mı gerekir illaki? Namazımızı, niyazımızı, inancımızın derecesini sorgulamak sana mı düştü de nasihatlere kalkışmaktası. Amacını aşamaya dikkat et ki, sinirlenmeyelim... YOKSA HADDİNİ BİLDİRİRİM...
Ölmeyecek yanlarımıza Yatırım yapalım Ahirete Ahire Görünmeyen aleme değil mi bu gidiş Her adım her nefes Yaklaştırır Yücelmek için vakit var Temizlenmek için ruhumuzu kaplayan Kirlerden Bir la sesiyle başlar o büyük mücadele Yok eder başka başka tanrıları Bir tek Allah kalır.
Kaç kere yürüdüm Kaç nefeste bildim bizleri Var edeni Esmaül hüsnasından tanımak En yüce sıfatlarla anmak yaratan Rabbi.
Fatır nedir? Fatır kabuğun yarılması Yaralır insanın ruhu Allah deyince Aklederek Her ayette görür gerçeği Firavunlar, Haman ve Karun Varsın örtsünler küfürleriyle Kendi aklılarını, vicdanlarını Fıtratı kaplayan bu sır çatlar Yırtan her hak sesi derinden İnan ki İman bitmez bir nükleer yakıttır İnsanın ta ilk geldiği yerden.