(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kar Perâ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kar Perâ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Necat bey, ben de size teşekkür ederim. O dizeyi yazarken aklıma kepenk sözcüğü hiç gelmemişti. Sizin uyarınızdan sonra düşündüm ve parantez içine aldın (n) harfini.Dizenin anlamı genişlemiş oldu...Tabi ki bir kaç okumadan sonra bu durum değişebilir. Belki de kepenk sözcüğü yerleşecek oraya.
Avuçlarımız göğe açıldı Ellerimiz farklı yönlerde Ve gök ana boşaldı Ağladı Ağladı Ağladı ....
Yüreği,kalemi hep farklı renkleri görüp bize sunan değerli kalem yine şiirdi. Ressam olmanın verdiği bir yeti mi billmem ama Betimlemler gözlerimin önünde canlandı yaşadım. Arından birkaç düğme de ben ilikledim -her ne kadar şık durmasa da kaleminin yanında- kabul buyur lütfen!!! Not: kepeklerine göğün değil de ''kepenklerine göğün'' olacaktı herhalde klavye hatası sanırım.
Necat bey, anlamlı yorumunuz için çok teşekkürler...Ressam olmanın verdiği duyarlık ve gözlem gücünü kullanıyorum ama imgenin doğru aktarımına da özen gösteriyorum. Bu arada-yapıştı camlar kepeklerine göğün-dizesinde bir klavye hatası yok, okuduğunuz şekildedir. Bu dizede, kar taneleri kepeklere benzetilmiş ve camların kepeklere doğru açıldığına vurgu yapılmıştır. Hani çocukken-ben hala yaparım- kar yağışında camlara yapıştırırdık yüzümüzü, işte bu dizede böylesi bir fotoğrafa gönderim var,aktarım bu yönde...zaten ardından gelen -beyaz çok beyaz üşüdük önce- dizesi önceki dizeyi tamamlıyor.
.