şimdi güneş vakti güneş aydınlatsın yüzünü senin yüzün gecelere basılmış ayak izlerin gibi karanlık değil korkmadan utanmadan, aldanmışlıkları ve aldatılmışlıkları karanlığın görünmezliğinde unutarak, sabahlar güneş ışınlarıyla yıkanırken gel… bendeki günlerinin ederini ödeyebilirim sana, tanımıyorsun henüz beni, senin için üşengeçsiz hazırladığım cenneti...
aldatsan da, yüzüme bakamadan her sabah aynı masalı anlatsan da, inanırım anlattığın masallara, yüreğim hiç sızlamaz
— ki, alıştım artık buna,
geceler bana bir şey demez, ben, seni sevmek için güneş’in doğmasını beklerim… dönersen şayet, güneşten sonra gitmene bile razı olurum...
platonik aşklar da yaşanır gelirsen, yokluk çektirme bu bollukta; zamanın derinliklerinde gizlenmiş ilk aşkım ol da gel...
mübalağa değil doğru söylüyorum güneş’ten koptuğunda dünya yazılmış kader gibi soyuttan somuta yaşandı trilyonlarcası sevdiklerine kavuştu sen de göçmen kuşların kanat çırpma yasalarına uyarak gel…
dudaklarından yabancı izleri silmeden, mor dudaklarını uzatarak, ölümün soğukluğundan da beter, gecedeki isterik ihanetlerinle bir sabah gibi çırılçıplak çıka gel,
kaderime razı etmek için bir kâhin gibi söyleminle gel,
istersen bin yıl önce yazılmış bir şiir gibi unutulmak için gel,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairlikten, sizler gibi üstadların yanıbaşında şiir yayınlama gibi bir ukelalık yapmamak için vaz geçtim, pasifledim... Şimdi, aradan seçtiğim eski şiirlerimi bir elden geçirip, çoluk çocuğa yadigar kalsın diye bir düşünceye kapılıp (malum, çetiğimiz hastalıklar götürücü). arada bir kaydediyorum. Hoş görünüzle tabii ki...Saygıyla.
Karanlığın aydınlanması ne güzeldir,karanlık ,siyahın örtüsü üzerimize savrulmuş pelerin,görmekte olduğumuz nesleleri görmeme körlüğü sağlamakta. Karanlıkta kendi görevini yapmakta,nasıl aydınlık yüzünü gösterip heryeri aydınlatmaktaysa, Her görev sahibi kendine düşen vazifesini yeri getirmenin mutluluğunu yaşamakta. Can alıcı ve bakmaya doyamadığımız ,izlerken bile tüm duyu organlarımızı harekete geçiren ,karanlıktan aydınlağa geçme zamanıdır. Güneş usul usu,l ufuk çizgisinde kendini göstermeden o kızıl rengini ,göz yanıltcı tüm kasvetli hareketlerle aydınlatması gibi.. İşte en güzel karanlık. Yavaş ve usul gelen aydınlık ,ezici ışıkları ben geliyorum hazır ol,karanlık...der gibi Karanlığında aynı hareketle usul usul kaybolması olayı bir ahenk değilmidir. İnsanın canı birşey istemezde,öyle birşey gelirki,ölüyü diriltir dedirtir. Nemrutda , Şeytan sofrasında , Medcezirin gelişleri gidişlerinde, ahenk ve uyumun güzelliğini bir anda olsa seyretmeye deymezmi.. ''Vallahi özlenir'' Selam ve Saygılarımla.tebrikler.
Salih Ataseven tarafından 11/14/2011 11:35:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Güzeldi ama unutulmak için geir mi dersiniz .. neden unutulmamak için gel demediniz.. Pilatonik te olsa unutmamalı .. şarkıdaki gibi.. Güzel bir şiirdi .. Sizi kutluyorum, selâm ve saygmla, iyi bayramlar..