Sayfa sayfa ört üzerimi! kirlenen dünyanın yorgun bir avıyım yalnız ellerimde birikmez gözyaşlarım bazen olurda düşebilirim bir yıldızla beraber an’sızın eklenirken yaşamak adlı dünyana.
Elbet benim de umduğum güzel günlerim vardı anlatılması güç çok katlı umutlarımda dahildi bunlara her katında günlerim, haftalarım ve hatta yıllarım sevdim ben yaşamayı bazen, sevemem diye zannederken ölümle arkadaş dahi oldum, yağmur saçlarıma koşarken.
Bakma şimdi öyle gözleri nemli, yüreği buruk bir halde kapıları ört dolmuş gözleri bulutların mavisinde simsiyah satırlar karala okunmadık aşk dizelerine vapur ıslıklarını uzun uzun dinlediğimi de bilip sen de incitme, incinme; benim de dahil olduğum bir sevgiye.
Yere düşüp de kalktığımı bildiğin senlerden bahset herkes kendi için yaşarken öyle ya da böyle unutulacak şarkılar dinle; sonbahardan birkaç cümle dalıp da gidersen diye sayfalar sonrası bir roman içinde saçlarını uzat,onları ünlü yazarlar okşasın hecehece.
Elbet benim de sana dair kurduğum güzel hayallerim vardı anlatılması güç çok katlı umutlarımda yıkıldı bir gün her katında nice hatıralar bıraktım yapayalnız ve de çıplak sevdim diye zannederken seni, aslında dahi bir oldum uzak.
Şimdi bir martının akşam denilen macerasında ortak isem kederini içecek sağlam bir bardak yoksa eğer yanımda bakma yine de öyle, yine de hüzüne bulaşmasın dudakların belki sayfa sayfa yazamazsın artık beni mutlu mesut ve kıramazsın şeytanın bacağını da kaleminden tutup ama yine de tut sözünü hiç vermediğin halde kendine.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ört üzerimi! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ört üzerimi! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi bir martının akşam denilen macerasında ortak isem kederini içecek sağlam bir bardak yoksa eğer yanımda bakma yine de öyle, yine de hüzüne bulaşmasın dudakların belki sayfa sayfa yazamazsın artık beni mutlu mesut ve kıramazsın şeytanın bacağını da kaleminden tutup ama yine de tut sözünü hiç vermediğin halde kendine.
Veremez ki tutsun.Yine çok güzeldi.Bayramın kutlu olsun kardeşim.Saygılarımla...
kederini içecek sağlam bir bardak yoksa eğer yanımda
bakma yine de öyle, yine de hüzüne bulaşmasın dudakların
belki sayfa sayfa yazamazsın artık beni mutlu mesut
ve kıramazsın şeytanın bacağını da kaleminden tutup
ama yine de tut sözünü hiç vermediğin halde kendine.
Veremez ki tutsun.Yine çok güzeldi.Bayramın kutlu olsun kardeşim.Saygılarımla...