(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EDEP İKLİMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EDEP İKLİMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzaklarda arama etraf dolu engerek, Taşla dur her beş vakit, kör şeytana ne gerek.
Kimileri gününü gecesine katarak, Çalışır! Kimi arar, kel başa şimşir tarak.
Kimisi zenginleşir bereketi artarak, Kimi tefekkür eder izanını tartarak.
Kimisinin ruhunda bulunmaz edep, haya, Basınca kuyruğuna başlar hemen sayhaya.
Kimileri efendi hayatı geçer esat, Kimi çamura batmış, kiminin işi fesat.
Başarının önemli anahtarıdır azim, Gevşek civataları arada sıkmak lazım.
Dokunmayın telime ahuzara başlarım, Ne dostlarım, düşünür ne de büyükbaşlarım.
Hayırlar durur iken şerre koşar her gün nâs, Dua ettim rabbime; Minel cinneti vennas evet işte bukadar olur saygı duydum saygılar selamlar mehmet ziya kardeş ,,,,,,,,,,,
İnsanda yok ise 'Edep' neylesin medrese, mektep! Okusa Alim olsa yine merkep, yine merkep..!.
sanırım ziya paşanın bir dörtlüğüydü bu..insan istidadının ürünüdür..herkes konumunun adamıdır..farklılık olmasa insan durduğu yerin derecesini müşahade edemez..ben seviyemi ya üst yada alt kısımda duranlar sayesinde görürüm..bu kaideye binaen ; dünya da her türlü insana ihtiyaç vardır..edepsize de, edepliye de..tebrik ve saygılarımla..yine harika bir şiir okudum sayfanızda..sağlıcakla kalınız sayın şair...