Bir seda olsam bugün; insanlığa seslenen, Bir eda olsam bugün; nefsini boğazlayan. Bir geda olsam bugün; merhametle beslenen, Hakk’tan aman dileyip, günahını azlayan.
Bir rüzgar olsam bugün; dağıtsam bulutları, Güneş doğsa ülkeme görsem sıcak yüzünü. Bir nigar olsam bugün; yeşertsem umutları, Bahar mevsimi yapsam, kışa dönmüş güzünü.
Bir müjde olsam bugün; yol gözleyen anneme, Sarılsam, kucaklasam; öpsem nazik elini. Evladımı içime; yavuklumu sineme; Soksam, bahtiyar etsem, oğlumu ve gelini.
Bir bayram olsam bugün; barışaşkıyla dolu, Hani sevgi yüreğe, ılgıt ılgıt akar ya! Hep el ele yürüsek, görerek doğru yolu, Tekbir alıp bağırsak; Vatan, millet, sakarya!
Bayramı kutlu olsun; ülkemin her ferdinin, Kucaklaşma günüdür, herkes kalksın ayağa! Düşküne koşun, bakın; çaresine derdinin, Türküm diyen her insan, selam dursun bayrağa!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR BAYRAM OLSAM BUGÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR BAYRAM OLSAM BUGÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir bayram olsam bugün; barış aşkıyla dolu, Hani sevgi yüreğe, ılgıt ılgıt akar ya! Hep el ele yürüsek, görerek doğru yolu, Tekbir alıp bağırsak; Vatan, millet, sakarya!
Tam anlamıyla yaşanan Bayramlar bir özlem oldu duyarlı kalplerde... Harika bir seslenişti şiiriniz. Bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...Kurban Bayramınız kutlu olsun dost...
Ay-yıldızına kurban olurum ben bayrağımın .Göklerin kırmızı beyaz yârİ, şehitlerimin kanı. Namusumuz şerefimiz bağımsızlığımız ve özgürlüğümüzün sembolü.Ölünür onun uğruna.Yüreğinize emeğinize sağlık.İyi bayramlar.
Bayramı kutlu olsun; ülkemin her ferdinin, Kucaklaşma günüdür, herkes kalksın ayağa! Düşküne koşun, bakın; çaresine derdinin, Türküm diyen her insan, selam dursun bayrağa!
Dilekler güzel, bayrak bizim, vatan bizim elbette selam duracağız.
Bayramı kutlu olsun; ülkemin her ferdinin, Kucaklaşma günüdür, herkes kalksın ayağa! Düşküne koşun, bakın; çaresine derdinin, Türküm diyen her insan, selam dursun bayrağa!
Bayramınız mübarek olsun şair arkadaşım. Güzel şiirinizi kutlarım. Sağlıcakla kalınız...
devlet ya da iktidardakiler sorun