Şiir akla gelince, derler alemin Pir’i! Yazdıklarım şaheser, şairlik benim işim. Sözcüklerin tamamı, kalemimin esiri, Sizde çürük ip olan, bende sırma ibrişim.
Anlamı olmasa da, süslü, püslü yazarım, Karışık menülerim, sınıfında kalite. Sayfama yan bakanın kuyusunu kazarım, Budur lop kafamda ki, düşünce, mantalite.
Bilmeyen gelsin bana ustalık öğreteyim, Mamut’a nasıl hamut, vurulurmuş öğrenin. Gidiciyim buradan, kalamam eğretiyim, Ağlarsınız ardından, bu kıymetli çöğrenin.
Unutmamak gerekir, sadık yaverlerimi, Her nefeste sözleri; Padişahım çok yaşa! Yeniye karıştırıp, eski devirlerimi, Satmaya kalktım dosta, baltayı vurdum taşa.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİRİM BEN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİRİM BEN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yürek dostum,senin şairliğinden zaten şüphe duyanlar utanır,her yazdığınla bir konuyu işleyen şiirlerini beğenerek okuyorum dostum,kalemine kuvvet ömrüne bereket gelsin. Saygılarımla.
Bilmeyen gelsin bana ustalık öğreteyim Geleceğim yanına o sofraya oturmaya, Bakarsın şairlikte bulaşır o arada. Balığı severim hamsi bol olsun, Turşu kavurmada yanında olsun.
Cafer Zorlu çizerdi, senin harflerine eş, Klâvye- kalem ucu, mâliyetiyse beleş! Anlıyanı yok ise, yazın olsa keşmekeş, Serbesttir der satarım, derler bana: "Çok yaşa"!. .......kadiryeter
Tebrik eder, saygılarımı sunarım...