“yağmur var Haliçte eski botlarımın su alması gibi, kalbime yağıyorsun küçücük yüreğime sakladığım sokak şiirlerimin elleri üşüyor artık bir babaları yok, ve annelerinin öleceğini de bilmiyorlar aynı hayalin çocukları olduklarını bilmedikleri gibi bana borçlu olduğun beyaz bir geceyi piç doğurduğum son şiirime bağışla mesela bir beyaz karanfil gibi kırmızı ağla ağladığı gibi alnımın küfür sürülmüş bir bıçağın sivri ucunda”
...
Mavi bir sayfadan, kelamlarını okumayı özledim. Yıldızlar yağar o sayfaya sen bilmezsin. Deniz olur, yosun kokar, otururum denizin kıyısına maviliğe dalar gözlerim. Çakıl taşı toplarım sulardan, bilirim denize yazarsın şiirlerini, sudan okurum yüreğini öylesine derin.
Sonra taşları en uzağa fırlatırım tek tek, her bir taş, bir kırgınlığıma hayata. Kulaklarını kapatırım ellerimle, sövmelerimi duyma diye, dalgaların sesine karışır çığlıklarım, hoyratça savrulur, isyan olur.... Yeniden bir martının kanadından süzülür gökyüzüne.
Yine sürgün yazacak eller, söyler misin bana hangi sürgün, bir bedenin ruhuna küsmesi kadar, uzak iki şehirdir.
Üstelik; Bırakmak zorunda olduğumu bilmek, toprağa bedenimi. Erken, vakitsiz ve sessizce...Şimdi; son kez, mavi sür gözlerime sevgili grilerde kaybolmadan önce...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beyaz Bir Gecede Son Kez Mavi Sür Gözlerime şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beyaz Bir Gecede Son Kez Mavi Sür Gözlerime şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
en cok da denizle sarmas dolas yalnizlik. ah bir de o martilarin cigliklari. icime vurur hüzün. icime ah....
siir icime akti... sairim cok yasayiniz e mi . ayrica cimlerin melodisi dost . ne kadar naif .. ne kadar icten okumus . kac kez dinledim bu dingin vakitte .
sesi çıkmazken bir elin, ikisinden çıkan sesde pek anlamlı değildir, çünkü onlar iki el, iki yabancıdır. ama sizin gibi iki kocaaman dost yürek bir araya gelirse işte o; -iki denizin birleştiği yerdir...
çok güzeldi,her ikinizede saygı ve hürmetlerimle...
Üstelik; Bırakmak zorunda olduğumu bilmek, toprağa bedenimi. Erken, vakitsiz ve sessizce...Şimdi; son kez, mavi sür gözlerime sevgili grilerde kaybolmadan önce...
toprağa bırakılacak bedenleri sabırsız bekler toprak ama yok öyle değmeyenler için erken hevesler gitmek için.çok duygulu dizler ve yorum tebrikler heriki sevgili şiareme başarılarınız daimi olsun sevgimle.
Çok anlamlı manidar,vede ruh halinizin çökmüşlüğünde kaleme alın mış mısralarda hep elem ,acı ve hayattan kopukluk hissediliyor umarım yenmişinizdir geçen zaman içerisinde
Yine sürgün yazacak eller, söyler misin bana hangi sürgün, bir bedenin ruhuna küsmesi kadar, uzak iki şehirdir.
"Sen ve ben yalnızlığı mesken edinmişcesine, iki uzak şehirde, farklı bedenlerde, Aynı ruhun çocukları gibiyiz, Ama iki kürek mahkumundan farkımız yok..."... Adem ÖZKAN
insanlar birbirini tanımadan da sever Mehtap hanım tokalaşmak için uzanan elleri geçen yürekler vardır, saygının olduğu yerde mutlaka sevgi de oluşacaktır..
samnnırım en güzel şey ölüme yürürken, ardında onu seven insanların olduğunu blmek ölümsüzlük budur ölense üzerimizdeki emanet kılıf..
canım arkadaşım.............ne diyem şimdi sözler yorum müzik hepsi çok güzel yüreğinize saglık benim günüme düşen tekten şiirdi kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
Üstelik; Bırakmak zorunda olduğumu bilmek, toprağa bedenimi. Erken, vakitsiz ve sessizce...Şimdi; son kez, mavi sür gözlerime sevgili grilerde kaybolmadan önce...
tebrikler okunası dinlenilesi bir şiir güzeli yazan kaleminiz daim saygıyla..