(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umutlar Dikiş Tutmaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umutlar Dikiş Tutmaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umutlar dikiş tutmaz,kadere olmaz yama. Köyündeki huzuru, başka yerde arama ........................ Toplumumuz kadınının birçoğunun yarası bu... Şiir konusu ile harika ..Kalemin hiç susmasın Sevgili gül per...
ŞİİR MÜKEMMEL.ANCAK BİZDE KÖY HAYATLARI DAHA BİR ÇİLELİ, ZOR ŞARTLAR.ONUN İÇİNDİRKİ KİMSE KÖYÜNDE KALMAK İSTEMİYOR.ŞEHİRLERİ KURTULUŞ BİLİYOR. SELAMLARIMLA...
Umutlar dikiş tutar mı tutmaz mı pek bilemem fakat bu güzel şiirin çok tutacağı ve beğenileceği belli oluyor...teşekkürler usta kalem...kutlarım...saygımla,selamlar...
Kurgu tekniği duygu nyükü ve yakaladığı ifade keskinliği ile Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum muhteşem bir şiir olmuş.
Yuvanızda huzur ve mutluluk , yüzünüzde sevinç tebessümleri hiç eksik olmasın, Kaleminizin her dem kudretli ve ilham yüklü olması dileklerim ile birlikte kardeşimin sayfasına : Tam Puanım ile birlikte lâle bırakıyorum.
Çok güzel bir resim güzel dizeler emeğine yüreğine kaleminize sağlık kutlarım bu güzel çalışmanızı saygılar bıraktım bu değerli sayfaya dost ça kalın .........
Bundan böyle eşekler yük taşımayacaklar diye yasa hazırlanmış.Gelin görün ki obur eleğin bir tanesi samanın arasında o yasanın yazıldığı kâğıdı yemiş.Diğer eşekler buna kızmışlar;ama faydası yok.Başlamışlar o belgeyi aramaya. O gün bu gün eşeklerin her gördüğü yerde"b.." koklamasının nedeni o nedenleymiş. "Şu yasayı bir bulsak da yük taşımaktan kurtulsak" diye.Umut peşinde koşanlar aynı durumda mı yani? Aaffına sığınarak bu fıkrayı yazdım bağışlayın lütfen. biliyorsunuz şiirlerinize yorum yazmıyorum selamlar sevgiler...
özenti sonucu gençlerimize olacakları anlatan övüt verici elindekinle yetinilmesini anlatan şiir resimiyle birlikte çok güzeldi arkadaşım sevgilerimle..
Ahh umutlar , aramamis olmuyor ki , ama koyunde ama baska yerde gonul bu iste :) Ne guzeldi siir surukleyici , haz aldigim bir calismanizdi, fonda bir baska renk ahenkti Sevgili Arkadasim. Yurekten tebriklerr. Her dem sevgimle...
Saygıdeğer Ülkü Ahıska, hüzün dolu şiirdi. Hüzün şiire ayrı bir özellik katıyor. Yürek sesiniz ve yorumunuz muhteşemdi. Bu eşsiz şiiri ve düşünen yüreğinizi kutlarım. Selamlarımla, Tebrikler ve sevgiler.
Aslında köylerdeki huzur diyince o temizlik ,o paylaşım ve o güzellikleri anımsıyoruz. Başka neyimiz kaldı hocam ... Okurken dalıp gittim gideceğim yere.Kutluyorum efendim Selam ve hürmetimle...
Resim de kuş sesleri de tamamlamış bu güzel anlatımı.Canlı sayfa olmuş bu şairem. Huzurla kalalım diliyorum .Herkes toprağında kalsa dağılmasa ekmek uğruna dört bir yana.Keşke köyünde kalsa insan..Doğal yaşama olanağı bulsak.Harika bir anlatım.Yüreğinize sağlık.
Her taş yerinde ağırdır...her şeyinde yeri ve zamanı vardır demişler ya güzel kardeşim.Herkese yamasız umutlar ve gönüllerinde yatanı dilerim.Kutlarım.
resim ve resmettiğiniz harika şiir takdire şayandır..ben şairin yüreğini yazdıklarından çıkarırım..bu yüreğe imrenmemek divaneliktir..tebrik ve saygılarımla..sağlıcakla kalınız...
Bu güzel yürekten başka şiir çıkar mı. Yorum güzel şiir anlamlı resim daha da güzel. Her zamanki gibi çok güzel. Teşekkür ediyorum sevgili Ahıska. Eyvallah...
Umutlar dikiş tutmaz,kadere olmaz yama. Köyündeki huzuru, başka yerde arama. HARİKA..YAŞANACAKLAR ADINA YAŞANMIŞ MÜTHİŞ TESBİTLER...YAŞANMIŞLIĞIN TECRÜBESİ BİLGİYLE HARMANLARAK SUNULMUŞ..YA RESİM VE YORUM..YENİ KUŞAĞA NE KADAR HİTAP EDER BİLMİYORUM AMA BİZİM KUŞAĞA ÇOK ŞEY ANLATIR..DOLAYISIYLA ,BU KALEMİN İTABAR GÖRMESİ BOŞUNA DEĞİLMİŞ DEMEKKİ..ÇOK ÇOK ZEVK ALARAK OKUDUM E DİNLEDİM SAĞOLUN..KALEMİNİZ HEP VAR OLSUN..
aldı götürdü şiir gene ..köylülük damarlarım aktı şırıl şırıl..tepedeki kekik otu selam söyler deredeki balığa..çok beğendim bu şiiri.tebrik ediyorum.selam ve saygımla. İyi koru özünü, doğallığa ilişme. Altın kadeh içinde, sunulana alışma Gösterişli aleme,girmek için çalışma.
Umutlar dikiş tutmaz,kadere olmaz yama. Köyündeki huzuru, başka yerde arama.
Toplumun sosyal yarlarından biridir şüphesiz ,nice saf temiz kızımız , şatafatlı hayatın içinde olabilmek adına hayatını heder etmiştir, kendisini toplasan Türkiyede 10'u geçmeyecek ünlü gbi olacak sanan gençlerimiz, malesef heder olmuşlar güllü köylerindeki mutluluğu bulamayıp beter olmuşlardır, Aç gözlü şehir onları paçasından yakalamış ,sürüm sürüm süründürmüştür, geri dönüşü yediremez artık kendine, düşemezde zaten bir türlü dengine sürün babam sürün, bu şiir hayal perestlere ders olsun okuyun gerçeği iyice görün...kutlarım
Umutlar dikiş tutmaz,kadere olmaz yama. Köyündeki huzuru, başka yerde arama.
Köyün sessizliği ve huzuru hiç bir yerde yok.Sorunlar yumağı olmuş şehirlerimizde yaşanmıyor artık. Şiir bu yönden harika imgelerle dolu. Tebrik ederim.Kaleminiz daim olsun.
İyi koru özünü, doğallığa ilişme. Altın kadeh içinde, sunulana alışma Gösterişli aleme,girmek için çalışma.
Umutlar dikiş tutmaz,kadere olmaz yama. Köyündeki huzuru, başka yerde arama.
canım ya basmışsın bam teline ne güzel düşünce ne güzel anlatımdı evey köyündeki huzuru başka yerde bulamaz insan seni seviyorum inan hayırlı cumalar ola
Sayın yazarım sizin şiirlerinizde hep kendimi bulmuşumdur. Şiirlerinizi severek ve beğenerek okuyorum, herçekten çok güzel bir şiirdi kutluyorum...
Şehirlere bir özentidir gidiyor Şimdi bizim köyde gençler hep bekar, yani köyün kızları köydeki delikanlılarla evlenmiyor, Çocuklarda napsın çaresiz iyi kötü bir iş bulmaya çalışıyor sonu ne olaçak bilmiyorum...
Kac kücük kiz para icin dengine verilmez ülkemde. Kanayan yaraya parmak basan duyarli yüreginize saglik. Hos ve akici bir anlatim güzel bir yorumla can bulmus. Tebrikler gönlümden.
İyi koru özünü, doğallığa ilişme. Altın kadeh içinde, sunulana alışma Gösterişli aleme,girmek için çalışma.
Umutlar dikiş tutmaz,kadere olmaz yama. Köyündeki huzuru, başka yerde arama.
********************************* Canım arkadaşım, harikasın!... Sen seni bil, benliğini kaybetme, zinhar!!!!... demişsin... Çok haklısın.. Özünü kaybeden, gözünü de kaybeder... Önünü, geçmişini; dahası, geleceğini göremez... !!Neydim, ne oldum, ne olacağım?!..,, Tezinden bakmalı önüne.. Çok takdirlerim ve sevgimle... Kutluyorum bu nefis şiirini...
İyi koru özünü, doğallığa ilişme. Altın kadeh içinde, sunulana alışma Gösterişli aleme,girmek için çalışma.
Umutlar dikiş tutmaz,kadere olmaz yama. Köyündeki huzuru, başka yerde arama.
merhaba, resimle şiir o kadar bütünleşmiş ki....İçerik de fevkalede...hepimizin hayatı bazen ufak bir yanlışa bağlı...uzun yıllarımızı kritik bir hata yüzünden heder edebiliyoruz....Çok tebrikler değeli kalem...
Köyündeki huzuru, başka yerde arama
........................
Toplumumuz kadınının birçoğunun yarası bu...
Şiir konusu ile harika ..Kalemin hiç susmasın Sevgili gül per...