Aklar, paklar temizler, serinletir, yeşertir, dal budak verdirir, yangınları söndürür, peki bunca iyiliği varken, neden bir kaşığı öldürür…
Boşuna dememiş bilenler, bulanık suya, dibi görünmeyen kuyuya girme diye, doğasıyla oynama, su akar yatağını bulur sakın değiştirmeye kalkma, sel olur, gelir seni bulur…
sürükler istemediğin yerlere, takılsan da bir ağaç köküne, kaç yara alırsın, kaç yerinden kırılır kanatların, işte bu yüzden iki gözüm, iki kere temkinli olmalısın…
çünkü su, verdiğini almaz, aldığını vermez, bir de yüzme bilmiyorsan, yoksa, salın, sandalın, küreğin, yandığının resmidir, o zaman söylenecek tek söz, Allah kolaylıklar versin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Su şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çünkü su, verdiğini almaz, aldığını vermez, bir de yüzme bilmiyorsan, yoksa, salın, sandalın, küreğin, yandığının resmidir, o zaman söylenecek tek söz, Allah kolaylıklar versin…
Tebrik ediyorum. Güzeldi şiiriniz. Saygı ve selamlarımla.
çünkü su, verdiğini almaz, aldığını vermez, bir de yüzme bilmiyorsan, Allah kolaylık versin… ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ.
verdiğini almaz,
aldığını vermez,
bir de yüzme bilmiyorsan,
yoksa, salın, sandalın, küreğin,
yandığının resmidir,
o zaman söylenecek tek söz,
Allah kolaylıklar versin…
Tebrik ediyorum. Güzeldi şiiriniz.
Saygı ve selamlarımla.