(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söyle derdin nedir ey yüzü mahım, Sendedir sevabım sende günâhım, Ey ciğerim benim ey gönül şahım, Mevsimler çoktandır güzledı gel gel.
böyle mi olur çekip gitmek seni seveni terk etmek haram oldu yemek içmek işim figan oldu gel gel. diyor bir türküsünde bağrı yanık hemşerim neşet ertaş. gelsin kardeşim. gelsin de HABİLE- KABİL misali gelsin
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°^ İşte o zaman dil susar kalem konuşur!
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Efem her zaman konussun Kaleminiz .. Bizde nasibimizi alalim... Allah nazardan saklasin ..MasAllah ne kadar güzel bir siir...
Özledim seni gözüm camlarda. Şimdi dönüp gelecek,bakıyorum sokağa. Sağ olsun Mziya Ağabey çekti resmimi. Duyurursam sesimi dönersin bana İyi bir mahalleden tutmuşum evi kira. Dön sevdiğim bekletme beni boşuna. Yuvayı dişi kuş yaparmış ev hazır da. Hasret şarkıları söyliyorum gözlerim yollarda.
Söyle derdin nedir ey yüzü mahım, Sendedir sevabım sende günâhım, Ey ciğerim benim ey gönül şahım, Mevsimler çoktandır güzledı gel gel güzel dizelerdi.kutluyorum.esen kalınız..
Bu kalem de böyle konuşur kelamın hasını yazar ustaca dokur . Nakış gbi işler bize de eyvallah demek düşer. Müthiş bir keyifle okuyorum bu güzellikleri. Kendim yazmış gibi mutlu oluyorum. Harikasın dost kalem.Şiir budur işte.. Yürek sesin hiç susmasın diliyorum. Yüreğine ömrüne bereket. Gecenin en güzel şiiriydi Şiirle sevgiyle kal.