(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seher Vakti Sana Estim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seher Vakti Sana Estim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer Ülkü can, Yaşamın süzgecinden süzülmüş harika dizeleri birde harika yorumunuzla çok hoş bir lezzet alarak dinledim. Bu çalışmada emerek ve yürek gücünüze sağlık.Başarılarınızın devamını dilerim.Umarım okuyanlar kendilerine bir ders çıkarırlar....
Sana aşık yüreğe, vefa göster. Hassas olur kadınlar ilgi ister, Evindeki yerlere, as bir poster. Var olan sevdanı,öldürme dostum.
Ta derinden bir bakış, kalbi vurur. Geçse de uzun yıllar,yine durur. Sahte olan sevgiler, hemen kurur. Geçici hevese,daldırma dostum.
YÜREKTEKİ HASSASİYET SES OLARAK , DUYGULARDA ŞİİRDE SÖZ OLARAK BİR ARAYA GELİNCE VEDE BUNU KONUYAYLA ÖRTÜŞEN BİR RESİM TAMAMLARSA DOYUM OLUR MU BU SAFADAKİ ZİYARETE..YÜREĞİ NE KADAR HASSASA KALEM VE FIRÇASI DA O KADAR GÜÇLÜ İNSANI KUTLUYORUM..
Saygıdeğer şairem, muhterem üstadem, dosta öğütler mısralarda okunmasına doyumsuzdu. Duru ve akıcıydı, her mısra mana ve anlam doluydu... Bu mükemmel şiiri gözlerimize ve kulaklarımıza ulaştıran biricik şaireme, üstademe en derin saygı ve selamlarımı gönderiyorum... Esen kalınız.
Ta derinden bir bakış, kalbi vurur. Geçse de uzun yıllar,yine durur. Sahte olan sevgiler, hemen kurur. Geçici hevese,daldırma dostum.
GÜZEL HECE ŞİİRİNİN SAHİBİNİ VE AYRICA GÜZEL RESMİN RESSAMI OLAN SİZİ TEKRAR,TEKRAR KUTLARIM. Güzel bir didaktik her dörtlükten her mısradan ders alınacak yerleri olan bir şiir gördüm. Şair görüyorum ki tercübesini bize aktarıyor bundan dolayı da ayrıca teşekkür ederim. Fakat şiirin tamamı,7+5 hece vezni olabilirdi bunun için edebi yönden bir sakınca olamazdı. son dörtlükte biraz dikkatsiz davranılmış gibime geldi bana yine de güzel şiirin paylaşımı adına teşekkür ederim ressam ve şaire
ablam uzun zaman olmuştu nihayet geldim yine aranızdayım..çok güzel bir şiirle karşılanmak ayrı bir güzeldi güzeli yazan kalemin daim olsun..saygıyla ablam..
Ta derinden bir bakış, kalbi vurur. Geçse de uzun yıllar,yine durur. Sahte olan sevgiler, hemen kurur. Geçici hevese,daldırma dostum. Ne güzel ifadeler olmuş değerli öğretmenimiz.. İçten sevgim ve Saygımla...
canım benim...yüregin gamdan uzak olsun...gül yüzüne göz yaşları asla düşmesin......güzel eserin ısparta gülünden önce açmış edebiyat defterinde....tebrikler..birtanem...sevgiyle öpüyorum...gül diyarından selam lar
Ta derinden bir bakış, kalbi vurur. Geçse de uzun yıllar,yine durur. Sahte olan sevgiler, hemen kurur. Geçici hevese,daldırma dostum. Mükemmel tek kelimeyle mükemmeldi şiiriniz tümüyle. Son dörtlükte takılıp kalsamda, okudum dinledim tekrar tekrar. Harikaydı ders verici duygular , mesajlar. Tahta başında ders veren öğretmenim gibi dinledim seni arkadaşım. Bir yıldız gibi parlıyorsun, dupduru berrak bir su gibi çağlıyorsun . İyi ki varsın... SEVGİLERİMLE...
Sayfamda bu değerli yorumunla seni görünce çok mutlu oldum canım arkadaşım. Beğeni ve ziyaretin için teşekkürler. Yeni ders yılı hayırlı olsun.Selam sevgimle.
Aklın yolu birdir... kabul etmeli... Aynı duygu ve düşünceyi paylaşanlar dışında, paylaşmak istemiyenler için bir uyarı şiiriydi. Seslendirme harikaydı... Ayaklar ve uyaklar da şiirin akıcılığına güç katmış. Sevgili arkadaşım, takdirlerimi yüreğinize ve kaleminize çokça bırakıyorum..
AŞIKLARIN GECESİ GÜNDÜZÜ BELLİ OLAMAZ SUYUNU VERİRSEN BAHÇEDE GÜLLER SOLMAZ DOST BİLDKLERİN DOSTLARINI HİÇDE YORMAZ BU CAN DOSTU AŞIĞI SENDE İYİ TANI DOSTUM.
YAZDIM SIFIR İKİYİ YİRMİ GEÇE DOSLARI SENDE, SEÇE, SEÇE MÜBAREK OLSUN SANA,BU GECE SENDE AŞIK ENVERİYİ TANI DOSTUM.
SAYGILAR SUNUYOR BAŞARILAR DİLİYORUM. BÜTÜN ŞAİRLERİMİZE YAZCAĞIM.İNŞALLAH
Gecenin bu saatinde şiirimle size ilham verip bu dizeleri yazdıraildiysem ne mutlu bana. Beğenileriniz ve duygularımı paylaşımınız beni çok mutlu etti. Teşekkür ederim efendim.Selam saygılar.
Şair toplumunun öncüsüdür, yıldızıdır, yol göstereni ve sevilen insanıdır. Değerli şairlerimizin kalemlerini toplumsallığa yönelimi öne çıkartarak kullanmaları son derce övünç vericidir. Bir bakıma da şairlerimizden, istenen ve beklenen bir bilinçlenme umududur toplulukların halkın istediği. Türk toplumu hep umutvar olmuştur bu bağlamda. NAMIK KEMAL lerin, ZİYA PAŞA ların, TEVFİK FİKRET lerin , ZİYA GÖKALP lerin ve daha birçok özgürlük ve toplumsal şairlerimizin çıkış nedenleri, o zamanki halklarımızında beklentileri ve teşfikleri sonucu olmuştur. Onların yaktıkları özgürlük, insanlık ve gelişme ışıkları, bizden önceki toplum insanlarımızın harika gelişme ve devrim yapmalarında en büyük etken olmuştur.
Değerli şair dostum Ülkü AHISKA nın bu harikulade güzel çalışması da, bana şairin ve şairliğin ne denli önemli ve halk bilincinin gelişmesinde hayati derecede önemli olduğunu tekrar hatırlattı. Usta şair sayın AHISKA nın çok anlamlı mesajları içeren bu şiiri de, öncekiler gibi, şair öğretmenliğinin hiç bitmeyeceğini gösterdi. İnsan ve toplum sevgisinin, hatta doğaya, her objeye karşı gösterilen sevginin her türünün özümsenmesini en fazla çoşkulu şair yürekleri sağlayabilir. Sayın AHISKANIN bu şirinde de, bilgelerden beklenen nasihat ve uyarılar, en uygun halk dili anlayışıyla aktarılmış tüm toplum bireylerimize.
Özümseyerek okudum ve payıma düşeni aldım değerli dost bu özenli çalışmanızdan. Sonsuz esenlik ve mutluluk dileklerimle kutluyorum tam puanımla dost şairim sayı Ülkü Ahıska sizi. Kemal Polat
.
kempol tarafından 9/25/2011 2:49:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın hocam iyi ki varsınız.Her zaman sizi beğeniyle okuyor, ve şiir zevkimi tatmin ediyorum. Sık sık duygularımızı paylaşamasak da.Bir olsun pir olsun hesabı bir kere okumak bile içimizi fazlasıyla doldurmaya yetiyor.
Yerinde tesbitlerle gecenin bu saatinde zahmet ederek harika bir yorum yazmışsınız. Sizin yazı dostluğunuzla gurur duyuyorum. Aslında burada duygularımızı paylaşmak için varız ,birbirimizden çok güzel şeyler öğreniyoruz.
Güçlü kaleminiz daim olsun, gönlünüz incinmesin efendim.Çok teşekkürler. Selam saygılar.
Allahtan yüreğinizden toplumun dertleri ve sıkıntıları eksik olmasın, çünkü toplumun haliyle hemdem olanlar hem insana hemde Allaha yakın olurlar. Hakkın rızasıda bundadır bence.Güzel bir şiir.İlhamınız daiml olsun efendim.
Sayfanıza her girdiğimde bu sefer hangi güzelliğe nail olacağım diye heyecanlanırım.Bu gün de insan olmanın o kadar da zor olmadığını anlatan bu güzel dizelerinizi ve yüreğiniizin o güzel sesini kutluyorum.
yüreğin var olsun...nerede bir dedikoducu insan görsem hakikaten yüzünde nur yoktur...fitne fesat toplumları yerden eden yaratan ..nuru nasip etmez onlara...nasihat dolu ..türkü tadında bir şiir ..kaleminiz daim olsun..esen kalın
Sadece kişisel çıkarlara yöneldiğimiz şu günlerde insanlık deyimi sadece kelimelerde kalmaya mahkum oluyor. İnsan olmanın gereklerini şiir diliyle ne güzel ifade etmişsiniz. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
Baştan sona her mısrası anlam ddolu bir şiir. Okurken de sözlük bulundurmaya gerek yok.O kadarda açık ve duru.Fakat bu nasihatler çok doğru,ama yoksula garibe geçerli olur.Bazıları yapacağını yapar,bir hacca gider iş tamam olur.Öyle olmaz ama o öyle sanır.Ne duymak istiyorsanız dilimden onu dilerim can-ı gönülden...
Güzel yorumunuzdan dinledim insan olmanın vasıflarını bir kez de kaleminizden dökülen dizelerde...Tablo da harikaydı...Yüreğiniz,var olsun...sevgiler güzel yüreğinize Ülkü Hanım'cım....
Bu güzel esere nasıl bir yorum yazacağımı bilemedim.Nerden başlasam diye düşündüm,en güzeli okuyup dinlemek oldu. B.EN BU ÇALIŞAMAYI YÜREKTEN TEBRİK EDİP BEĞENİLERİMİ BIRAKARAK SAYFANDAN AYRILIYORUM. Tebrikler şairem.
Sana aşık yüreğe, vefa göster. Hassas olur kadınlar ilgi ister, Evindeki yerlere, as bir poster. Var olan sevdanı,öldürme dostum.
Sevgi ve kadın...bir araya geldiğinde iki ihtimam gösterilmesi gereken nadide çiçekten bir buket olur...Çok hassas ve kırılgandır bu buket...Her zamankinden daha çok özen ister...Çünki sevgi yürekleri kırılganlaştırır...Seven kadın daha duygusaldır...Örselenmeye...rencide edilmeye gelmez...Onu koklamak bile dikkat ve ilgi ister...
Ne güzelbetimlemişsiniz dizeleri...Belli ki duygu yüklü bir yüreğin dizelere inen sevgi seli...Resim de fevkalede ...sanırım güzeel bir yağlıboya roprödiksiyonu...Şiirle örtüşmüş...Kalbi duygularla tebrik ediyorum değerli kalem...