(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Görsel zenginlikten düşünsel enginliğe ne de başarılı geçiyor Şair... Sanki geceden koparmış levhaları; inancına, düşüncesine bırakıp yol alıyor. Sabredemeyip şu sondaki zeytin tanesinin geceye düşmesini diyeyim... Bu çok güzel. Bilmek paylaşmak mıdır? Sanmıyorum. Sonra sessizliği dillendirmiş Şair; ay sallanmış gibi duruyor tesbihde, güneşin kavsinde dilsiz/dil-gir gezinmelerde, hangi mahrumiyetlere gönül koyar yaşayanlar? Bunu öğretiyor Şair... Velhasılı her şey yerli yerinde... Çok saygımla elbet.
Sanki geceden koparmış levhaları; inancına, düşüncesine bırakıp yol alıyor.
Sabredemeyip şu sondaki zeytin tanesinin geceye düşmesini diyeyim... Bu çok güzel.
Bilmek paylaşmak mıdır?
Sanmıyorum.
Sonra sessizliği dillendirmiş Şair;
ay sallanmış gibi duruyor tesbihde,
güneşin kavsinde dilsiz/dil-gir gezinmelerde,
hangi mahrumiyetlere gönül koyar yaşayanlar?
Bunu öğretiyor Şair...
Velhasılı her şey yerli yerinde...
Çok saygımla elbet.