SONBAHAR SİTEMİŞiirin hikayesini görmek için tıklayın bır sonbahar gunu ara sokaga baktıgı9mda eskı ev aglıyordu.bu dızıler dokuldu .
İKİ BEYAZ ÇIÇEK....CILIZ BİR DALIN UCUNDA.....SONBAHARA DİRENİYOR.......RÜZGAR ESTİKCE ESNEK.......ALTLARINDA SARI SONBAHAR ÇİÇEKLERİ.......KAPLAMIS YENİ KALDIRIMLARI KORKUSUZ.........SON KALMIS BAHCEDE ESKİ BİR EV....BRİKETLERİ SIRITARAK GÜLÜMSEMEYE ÇALIŞIYOR......SACAKLARINDA CAMURDAN KIRLANGIC YUVALARI BOMBOŞ.......BELLİ Kİ SAHİBİ YOKSUL....DUVARLAR DÖKÜLÜYOR PUL PUL NEDENSE HSP SEVMİSİMDİR BÖYLE SALAŞ EVLERİ.....İCİNDE BİN GİZEMLİ ÇOCUKLUK VE YETŞKİN ANILARI.......CATILARDA İSE GÜNES TOPLAYICILARI....KİREMİTLERDE TEKNİGİN SON AK ÇANAKLARI TOMBUL TOMBUL.......BUGÜN YERİNDE OTURMUYOR KARTSI MAHALLENİN SEVGİLİ TEYZESİ....BELLİ Kİ HASTA YATAGINDA YATIYORDUR GARİP ZAVALLI YASLI DUL....BU SONBAHARI NASIL CIKARACAK BELLİ DEGİL.....BAHÇE SARIYA BOYANMAKTA.......YAPRAKLAR KAHVERENGİYE......saclarım aklara.....GÖKYÜZÜ GRIYE.....YAGMUR YAGSAM MI YAGMASAM MI DİYE DÜSÜNÜYOR...........DAR SOKAGI KAPLAMIS ESKİ VE YENİ ARABALAR........OTOBUS GECMEKTE ZORLANIYOR.......BİR SONBAHAr baslangıcı... canım pek şiir yazmak istemiyor....ZORAKİ KARALIYORUM BU SATIRLARI.....KARDESİMİ ARIYORUM... O DA COK KISA KESİYOR....BELLİ Kİ YORULMUSUZ.....YASAMDAN VE BİRBİRİMİZDEN......OYSA ÇOCUKLAR SONBAHARLARINI İLKBAHARA ÇEVİREBİLİYOR.........BİRDEN ANAM DÜŞÜYOR AKLIMA.....VE FARELİ FAKİR EVİMİZ.......CAY YERİNE AYVA YAPRAGI.....PEYNIR YERİNE KUYRUKLU KARA TURP....KARDESİMLE SIK SIK ETTİGİMİZ KAVGALAR.....ANAMI AGLATTIGIMIZ ANLAR......KARDESİM HALA ISPANAK BEN PIRASA......HALA YURUMEYE CALISIYORUM AKSAYA AKSAYA.....KİRACILIGIM SONA ERMEKTE DOYSAM DA DOYMASAM DA BU DÜNYAYA.....SÖZLESMEYİ NE ZAMAN NEREDE NASIL BİTİRECEGİM ....AYKIRILIKLARIM NELERDİ BİLEMİYORUM......ESNEK İKİ BEYAZ ÇİÇEK GİBİ YOKLUGUN YOKLUGUNA YOKLUGUMU KATARAK VAROLMASINA ......YASIYORUM........
|