ARAP KIZIŞiirin hikayesini görmek için tıklayın ÜLKEMİZDE maalesef halkımız oyunu icinde lezzetlendirici bir bardak sarap konan itaLYAN RISOtTO pilavını haram sayan zihniyetten yana kullandı .BU DESTEK atamızın yasak ettıgı tarıkatların faalıyetleri sayesinde gunden gune artmaktadır.Ilımlı islam konusunda calısmaları bulunan malum arap kızının faalıyetleri ve dunyanın halını gorunce bu siiri yazmak zorunda kaldım.
yaGmur yagıyor.............seller akıyor........sıcak yuvasında arap kızı camdan bakıyor.......gulümsemeye calısıyor.........evli evine.....köylü köyüne gidemiyor.........hatta evi olmayan sıcan deliği bile bulamıyor........arap kızı.....bir dudagı yerde.....bir dudagı gökte........güiümsedikce........kanlar akıyor.....insanlar patlıyor.....toplar atılıyor.....ormanlar yanıyor.....binalar ucuyor havalara.......insan parcacıkları sacılıyor........oraya buraya......mechul bir kin....dinlemiyor.......ne kadın nede çocuk........felaket yaklasıyor ani ve cabuk.......degmezmiş bu arap kızı icin bir gün bile damda yatmaya.....bazıları ise ugrunda kalkısıyor vatanını satmaya........ARAP KIZI ....ARAP KIZI.....sırtındaki kazak KIRMIZI....duymuyor musun hic sızı......orada......burada....şurada....yedi tepe ötede......belki de kafdagının ardında......evli evine.....köylü köyüne giremiyor..banka borcluları çadırlara atılıyor....tükenmek bilmiyor bu anlamsız KİN...............felaket yaklasıyor İÇİN İÇİN.............................
|