Yaşamın gayesi ne, kimlerin döşündeyiz? Mabetlerin halini görüp depreşir yaram. Ahdımızı unuttuk şeytanın peşindeyiz, Defteri dürülmeden uykular bana haram.
Hazreti Bilge gelip eserine bir baksa, Yüzümüze kim bakar, ağlar Mescid-i Aksâ.
Filistin’li kardeşim dayan az daha dayan, Böyle gitmez bu kervan elbet değişir kuram. Şehit oğlu şehitsin yüce kitapta ayan, Bedenin dirilmeden uykular bana haram.
Ne zaman bir annemiz sana ağıtlar yaksa, Bakışı yürek yakar, ağlar Mescid-i Aksâ.
Çektiğin ızdıraplar yüreğimin vahıdır, Esaret zincirini kır artık bahtı karam. Ruzi mahşer gününde kâfirin eyvahıdır, Hesabı görülmeden uykular bana haram.
Ne zaman Mücahid’in kanı yerlere aksa, Kubbesi şimşek çakar, ağlar Mescid-i Aksâ.
Akıttığın gözyaşıcennet ırmağına su, Hak bana nasip etsin o mertebeye varam. Çekilsin üzerimden ataletin uykusu, Seccadem serilmeden uykular bana haram.
Ne zaman karındaşın siyah kurdele taksa, Hüzünlü tavır takar, ağlar Mescid-i Aksâ.
Ey lânetlenen millet yeryüzünün şeytanı, An gelir ki dersini verecek gözü karam. Şehidim boğazına bağlayacak kaytanı, İpliğin örülmeden uykular bana haram.
Ne zaman mazlumların sesi ayyuka çıksa, Bağrına hançer sokar, ağlar Mescid-i Aksâ.
İnsafsızca yaptığın işlere erinirsin, Bil ki Hak mizanında ağırdır benim daram. Gün olur devran döner ağlayıp yerinirsin, Cevabın verilmeden uykular bana haram.
Ne zaman siyonistler duvarlarını yıksa, Gözlerinden yaş akar, ağlar Mescid-i Aksâ.
ALLAHIM Sen ki zalimleri zulmüyle bırakmazsın; ebedî cehenneminde hakkını alırsın mazlumların.
Zulmetmekten ve zulme uğramaktan uzak eyle hepimizi. AMİN
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLAR MESCİD-İ AKSÂ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLAR MESCİD-İ AKSÂ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akıttığın gözyaşı cennet ırmağına su, Hak bana nasip etsin o mertebeye varam. Çekilsin üzerimden ataletin uykusu, Seccadem serilmeden uykular bana haram.
Ne zaman karındaşın pembe bir gözlük taksa, Hüzünlü tavır takar, ağlar Mescid-i Aksâ.
zülme ugrayanların yürek korunu bizler ellerimizle dua dua rabbe sunmadıkca zülme karşı suküt edenlerden oluruz. rabbim gören gözlerden eylesin.kaleminiz kırılmasın..
Kabala alimleri var oldukça bu dünyada masumlar hep ağlayacak. Onlar dünyanın düzenini bozmak için uğraşıyorlar ama, yüce YARADAN elbet birgün gazabını yollar onlara. Yakındır vakit. Yüreğine sağlık arkadaş gecenin en güzel kelamlarından bu şiir .
islam dünyası, hatta hatta bütün dünya ağlamakta.. adalet kalpazanlara, malum''o'' nların cocuklarına kalınca dünyanın düzeni bozuldu mazlum heryerde ağlamakta..
HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM. YÜREĞİNİZE SAĞLIK. KALEMİNİZ HAK YOLUNDA HİÇ SUSMASIN. ALLAH RAZI OLSUN CÜMLEMİZDEN..
Azizim "su" diye ağlar, Mecnun "Hu" diye ağlar. Deryada bir gül açmış; O da "su" diye ağlar.
Ya Türkistan neden ağlar..? Ağlar yüreğimi dağlar! Başucumda Musul, Kerkük.. Anadolum diye ağlar!
Bülbül "gülüm" diye ağlar, Gül bülbülüm diye ağlar. Sefai'yem Karabağım; Bitsin zulüm diye ağlar!
dünyanın her yeri emperyalizmin zulmü altında, bu kahbe ABD el çekmedende düzelmeyecek,
Allah ki; el Muntekim ismi ile, inşallah bize nasip edecek bu hesabı sormayı. bu coğrafyanın çocukları, asil bir milletin torunları görecektir eninde sonunda bu hesabı, nasıl Çanakkalede, türkü, kürdü, lazı, çerkezi, yedi düveli dize getirdiysek bir olup, yine dünya eğilecektir önümüzde kardeşler birbirini kucaklayıp öze dönünce, vesselam...
Gönlüne sağlık;
saygıyla...