Hepimiz zekiyiz, hiç de bunlara uymuyoruz. Biz? Tövbe; biz haşa hatasız yaşarız...
utangaç bir çocuksun; iki duvar ve önünde tarihsiz yıllar!
yarının kapısında ağır ağır ilerliyor umutlar. sancılı bir bekleyiş s.s. diyagramlarının çitlerinde, acımasız bir zamandan geriye kalan uyuz vücutlar; ardı sıra yanyana çırılçıplak çamurlu banyolar.
bir zaman gelip de denize ulaşacak bir banliyo trenin en son kademesinde üzerinde bir tanrının ağzını siliverdiği peçeteler...
yemek istiyorsun; çöplerde köpekler, kediler hatta dağlardan inme kurtlar.
aşk kadar belki senin yaşaman, aslanın dişleri arasında antilop artığı. öperken ellerinden büyük orgazmlarında cüceler devlerin kıçlarında kıl kadar değerin kalmıyor; böyle yazmış büyük babalar, entegre krallar...
gerisi bir yalan konteslerin peruklu saçlarında karlı saçlarında hastır demek gibi bir gurbetçi dili.
bir medeniyetin doğuşunu dilinde ilk başta değişen harfler ve sonrası cinayet cahillik!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Man...-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Man...-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiir ülkemiz insanına tam oturmuş . koşullarımızı altüst ederiz .
Yarın ne olusa olsun isterse aç açık kalırız . Devran dönsün , hal hürüsün ..Bizler körmüyüz ne . Öyleyiz . Beğenerek okudum , sizin dilinizle .. Tebriklerimle ..
Rahmetli Büyükkörükçü Hoca'nın bir sözü vardı.İnsan eğer insanı kamil vasfını kaybederse hayvandan daha aşağı olur.Eğer insanı kamil vasfını kazanmaya başlarda melekten daha aziz olur.
ıhımm :) valla baya bir ilginç dizeler okudum.şiir başlı başına anlam içinde anlam taşıyan bir eser. anlamak için bikackez okudum.çoğu yeri çözdüm emme çözemediğim noktalarda yok değil. kaleminizden dökülenler ilginç hakkın sesi ,halkın sesinden farklıdır tabiki.. saygılarımla!
Bu şiir ülkemiz insanına tam oturmuş . koşullarımızı altüst ederiz .
Yarın ne olusa olsun isterse aç açık kalırız . Devran dönsün , hal hürüsün ..Bizler körmüyüz ne .
Öyleyiz . Beğenerek okudum , sizin dilinizle .. Tebriklerimle ..