O minicik bedende Olan kuvvet ve gayret, Ne sende var ne bende; Seyret yerde hareketini Bir dakikada karınca Boyunun yüzlerce misli Yol alır beton zeminde, Ya bir kırıntı ekmek Ya da simitten düşen Susam tanesi peşinde Yitirmemiş ümidini, Sen de yitirme Ye bakalım simidini!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜMiT VE SİMİT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜMiT VE SİMİT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aklıma bir kıssa geldi Hz.Süleyman karıncayı kavanoza koymuş sormuş ne kadar yersin : -Bir buğday tanesi. Bir buğday tanesini koymuş ertesi gün bakmış ki yarısı duruyor sormuş mübarek: -Neden yarısını yedin ben yine buğday verecektim. Karınca : -Ey Süleyman sen beşersin ama Yüce Allah her zaman benim zırzıkımı gözetir.
Literatüre yeni bir deyim katalım gel dostum: ARTIKÇILAR!-Milletin dişinden tırnağından arttırdıklarıyla beslenenler! Bir de üstüne üstelik; kalkıp yolsuzlukları kovuşturanlara terslenenler?ARTIKÇILAR?!!!
Bu günlerde balık tuttmayı öğreteceğiz deyip de halkın elindekine, avucundakine, yastığının altındakine göz dikenler çoğalıyor daha fazla... Dileğim gönlüm seninle beraber dost...