(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEHMET EMMİ-3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEHMET EMMİ-3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Memleketimizdeki oy avcılığının örneğini yansıttığınız şiirinizi beğeni ile okudum.Maalesef Türkiye gerçeği.Yazan kalemi tebrik ederim.Saygılarımla,iyi geceler.
Duydun mu emmoğlu bizim ağayı? Terk edip gidecek güzel doğayı Bizlere bırakmış bağı, boğayı Vekil olacakmış bil Mehmet Emmi.
Deli etmiş onu para kokusu Bozulmuş niyeti, sağlam dokusu Okuyunca sana hokus pokusu Sende bu oyuna gel Mehmet Emmi
Söz verdi yapacak hem yol, hem okul Topla mahalleyi oyları dökül Belki torpil yapar yanına sokul Dilinden dökülen bal Mehmet Emmi
Hayırlısı ile alsın mazbata Üstünü başını güzel donata Sonra gelsin maaş yan gelip yata Saçını başını yol Mehmet Emmi.
Gider oldu gelmez gözlerim yolda Hele bir bakalım ağa ne halde Haber aldık eli yağ ile balda Sitemli bir haber sal Mehmet Emmi.
Ağamız mecliste kaymak aşerir Oburlaşmış yiyip, göbek şişirir Senin kazanında umut pişirir Gönül defterinden sil Mehmet Emmi.
Çileyi çekiyor senin akraban Kağnıyla giderdin lüks araban Köyünde yoldaşın kaldı gariban Bir kaza namazı kıl Mehmet Emmi.
Masum vatandaşı vaatle kandır Paspal gelir sana yattığın tandır Aslını unutmak bittiğin andır Artık boş sözlerden yıl Mehmet Emmi.
Kapıları gözle her ay sana mart Sandığa gidince iyi ölçüp tart Seçimde dersini vermek oldu şart Şimdiden hülyaya dal Mehmet Emmi.
M.Ziya DİNÇ 11.09.2011
Bu memleket niçin kalkınamadı işte bu zihniyetteki adamların yüzünden gerçeği yansıtan lakin ince ince hiciv yapılan dizelerdi değerli şairi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Seçimlerden önce alim kesilirler toplumun başına.Bilmedikleri şey pek yok sayılır,onlar dertlerin lokmanıdır. Seçildikten sonra geldiği yeri, bildikleri her şeyi unutuverirler. Seçim döneminde önce elini uzatanlara, şapır şupur yanaklardan öpenlere seçildikten sonra bir daha ulaşmak ne mümkün!Çok yoğundur işleri, randevu vermezler adeta görünmezlik hapı içerler. Dünyada işleri iştir, iki yıl vekillikten sonra emekli de oluyorlar sonuçta, hayatları garanti. Niye okusun kardeşim köyden gelen mektubu!... Harika şiirinizi bütün kalbimle kutluyorum dostum.Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
Bu anlamlı ve düşündüren şiiri meclisimize posta ile göndermek gerekir,, Okuyan kaç kişi olur bilmem ama,, en azından birileri okur, duyar da,, ibret alır,,
Çok anlamlıydı,, beğeni ile okudum,, Saygılar dost şairim,,
Bir iki sene oldu tokata gittik kız almak için yegenime,gittiğimiz eve kızın yakınları geldi,biri var ki aralarında 80 yaşında 45 sen muhtarlık yapmış.bir anısını anlattı..köylerinden biri milletvekili adayı olmuş bunlardan oy istemiş..muhtarda demişki yol elektrik getirisen veririz oyumuzu söz verdi onlarda oylarını verdiler seçildi...günler aylar oldu gelen yok giden yok.. muhtar valizini hazırlayıp dogru vekilin yanına...hoşbeş onbeş derken vekil bekliyorki gitsin.. dedi sayın vekilim biz sana oy verdik ne ,için sözünü yerine getir yada aldıgın oyları ver.alana kadarda bir yere gitmem hatta evine gelir yanında kalırım...:)) vekil baktı iş zor dedi tamam dozeri yolluyorum..inanmam dedi sen gönder haber gelsin sonra gidecem .. muhtar istegini almadan gitmedi..bize öyle duyarlı insanlar lazım vesselam..
biz beceremeyiz önce yalan okuluna gitmemiz lazım :))
Güzeldi şiirin Ziya Gardaşım, Sandığa gidince Mehmet Emmi Hiç ölçüp biçmeden oyunu kullandı. Kullandı ama daha şimdilerde yeni aydı. Sağlıcakla kal. Selam ve muhabbetlerimle.
yüreğinizden öpüldünüz dost
sağlıcakla