Buğulanan camlara yazdım senin adını, Aksetti aynalara,aynalar parçalandı. Namelerinden aldım sohbetinin tadını, Mest oldu gönül köşküm duvarı sırçalandı.
Bir bilgesin gönlümde feza gelir sana dar, Gezdir bize alemi ufkumuz genişlesin. Seninle gezilecek bilinmez çok vaha var, Anlat bildiklerini ruhumuza işlesin.
Çalışmaların eşsiz, şiirler lebiderya, Gözlerinin ucuyla harfi yoldan çeviren. Edip hanelerinde estiriyor bir furya, Adı dostuna Sadık, soyadı Dağdeviren.
Afrika’da dolaştım sordum masmavi Nil’e, Gördün mü buralarda bizim Aşık Ozan’ı? Bir of çekti derinden coşarak geldi dile, Hasretiyle içinde kaynar sevda kazanı.
Güzel Anadolu’mun seçkin Ozanlarından, Her zaman baştacımız mahlası da Lüzumsuz. Yüreğinin sesiyle şiir yazanlarından Tadına doyum olmaz eserleri ölümsüz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANADOLU OZANLARI (AŞIK LÜZUMSUZ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANADOLU OZANLARI (AŞIK LÜZUMSUZ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dosta şiir yazmak yürek işi. Ne güzel böyle dostluk, ALLAH bozmasın.Her iki kalemi de kutluyorum gönülden.Yüreğinize sağlık.Kalın sevgiyle dostlarınızla birlikte.
harika iki dostun buluşması gönülerde ne güzeldi...budur işte vefalı ve hakkı teslim etmeyi bilmek erdemliktir sevgiler olsun her iki dostun güzel yüreklerine...
Bence 'Aşka Lüzumlu' Üstad sadık Abimiz çok önemli şiirlere imza atmış kıymetli bir değerimiz. Şiir de kıvamında gelince. Bize de her iki üstadı kutlam düşüyor. Sağlık afiyet dileklerimi ve saygılarımı gönderiyorum.
Teşekkürler dost onur verdiniz hocalarımızn değeri bilinmiyor ne yazık ki Sadık hocamın büyük emekleri var bu alemde takip ediyorum edebildiğim kadar sevgi saygılarımla
Güzel Anadolu’mun seçkin Ozanlarından, Her zaman baştacımız mahlası da Lüzumsuz. Yüreğinin sesiyle şiir yazanlarından Tadına doyum olmaz eserleri ölümsüz.
ayakta alkışladım çok güzel anlatmışsınız gönül dostunu evet takdirlerimde her daim usta kalem sizide kutluyorum saygılarımla
SELAM VE DUA İLE