Şehrayinli bir gecede sevdim yaşamayı yüreğim bir garip göçmen kuşuydu o zamanlar ne gitmeleri severdi; ne de giderken böylesine söz edenleri sevmekti ayrıca bunların hepsi, toprak kokusunda aynı denize bakıp, ısınmak gibiydi.
Silinirdi lain sessizlik aşkların rahmet bulutlarında efsaneler kadar muhaldi gözleri gecenin her istasyonda vuslat ıslığına denk düşerdi hasretlerim ayrılığa bir çizik atardı siyahlar, kısık sesleriyle gök çağırırdı sevgilerin şehrengizini.
Tüyleri ağartan feryatları severdim yağmurlu günlerde işlendikçe çaresiz kalırdı mecnunsuz leylalar leyli hüzünleri kabartan ehrimanlar gölgeme dokununca gülleri inletirdi meczup sonbaharlar, seyrinde dil harap olup, remzine çiğ düşüverirdi.
Zaman nişanında alüfte nefesli garreye mimlenirdi lacerem babilini saklardı afakta ki aşklar gayne sulh eylemeye mumunu yakınca dört kitabım sırrında susardı lain ahirim çeşmimden akıp gülüme, kırılmazdı hiç peymanesi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Firkat Vakti... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Firkat Vakti... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oyle guzel bi balans yapmissin ki ilahi mi beseri mi..ikilemde kaldim. bu yorumu yazarken dahi ikilemdeyim. sanirim savm'in kevnumekan bir hale sokmasidir buna sebep.
ama sanirim araf duygularin boyundurugunda genel kani olusmus.
son dizelere dogru ilerledikce divan edebiyatindan bir replik sundun bize. :)
e tabi sona kadar nefes yetse de gramer yetmemekte. misal *yazip asagida izahati olsa fena olmaz herhalde.
Uyandım, gidip yüzümü yıkayıp, hanıma kahvaltılık bir şeyler hazırlayıvermesini rica ettim. Dedim, bu arada "edebiyat defterinde ne var ne yok bir bakayım" ve açtım. Hakkınsesi şiir yayınladı diyen bildiriyi vtıkladeım, okudum şiiri... Güaydın üstadım! Günümü aydın ettin ya, seninki de öyledir inşallah... Bu arada belirtmeden edemeyeceğim: Di'Lİ geçmiş zamanla yazılan şiirlerin zaten tadı bir başka oluyor.Saygıyla.
NOT:Hastalık nedeniyle altı gündür oruç tutamadım, yanlış anlaşılmasın...Yarın gene başlayacağım inşallah...
kemnur tarafından 8/20/2011 3:08:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
ama sanirim araf duygularin boyundurugunda genel kani olusmus.
son dizelere dogru ilerledikce divan edebiyatindan bir replik sundun bize. :)
e tabi sona kadar nefes yetse de gramer yetmemekte.
misal *yazip asagida izahati olsa fena olmaz herhalde.
hakkin sesi: sesin hep gur ciksin emi...