Beklesem hasretle dost yüzünü, gelsen, annem olsan, beni canın kadar sevsen, seni canım kadar sevsem, seninle yaşasam, küçük düşlerimi, seninle yaşamaktan hiç vazgeçmesem...
Şarkılarımız susturulamasa, gitmesek bu topraklardan… Bir gün gitmek zorunda kalırsak, hani olmaz ya, biz gittikten sonra, batsa Dünya, yıkılsa, kıyametler kopsa, ve yeniden dirilsek binlerce kez dirilir gibi, Bir yerlerde yazılsa ihanetler, bizde unutulsa da…
Aşk koysak bunun adını, Adı gerçekten aşk olsa… Sen benden geçmesen, Ben senden geçmesem, Yağmur yağsa saçlarına, her yağmur damlasında beni hatırlasan, ne kadar uzakta olursan ol, hep seni düşünsem, alsam avucuma sevgimi, yıldızlara doğru üflesem, senin kucağındır diyerek gecenin rengine, koysam başımı, dalsam düşlere… düşlerde düşe kalka, gelsem, düşlerimi çığlık çığlık, bulsam, gerçekleştirsem, yaşasam…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNEM OLSAN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNEM OLSAN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cepten girdiğim içinmi nedendir, kelimeler çifter sıra halinde yukarıdan aşağıya doğru mors alfabesi gibi göründüğünden okuyamadım. Aşağıda ki, yazar arkadaşın yorumuna dayanarak ve güvenerek sizi kutluyor yüreğiniz var olsun diyorum :)