Fesüphanallah! yine depreşti duygularım, Geçilmez oldu artık tarla ayrık otlardan. Acı haber geldikçe kaçıyor uykularım, Kurtulmalı bu gemi kötü ahtapotlardan.
Ne acayip haldir ki taşlar kafa yarıyor, Gözlerim ortalıkta vatansever arıyor, Şehrimin göbeğinde çulsuz araç tarıyor, Çıldırmak üzereyiz kırdığınız potlardan.
Pazarlık neyin nesi,vur kellesini bitsin, Yurdumun üzerinden kara bulutlar gitsin, Kimse kalkıp demiyor ulan nasıl bir itsin, Nutkunuz mu kesildi yediğiniz dutlardan?
Ağıtlar yaka yaka kurudu pınarlarım, Uğruna canım fedâ vatandır cümle varım, Bu kadar aciz miyiz çatladı ar damarım? Kazmayı körlettiniz yalan yanlış zotlardan.
Tez elden vermeliyiz serseriye ihtarı, Bakın hain kim imiş mahallenin muhtarı, Çar çabuk hazırlansın Osmanlı’nın mehteri Çalsın bir haber versin tarihten umutlardan.
Kim izin verir sana hazıra post sermeye, Gizli gizli uğraşır başa çorap örmeye, Hazmedemez Ata’mın resmini de görmeye, Eseri yok yüzümde gülümseyen hatlardan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FESÜPHANALLAH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FESÜPHANALLAH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yiğit aranıyor. Ahtopotların topunu budayacak. Ürüyen itlerin nefesini tıkayacak. Dağdaki çulsuzların çulunu soyduracak. Bir yiğit aranıyor.
Gözümüz yolda kaldı,başımız darda kaldı. Çıksa artık meydana Meydan bir yiğit görsün. Hain kalleş nevarsa Topunu hemen sürsün.
İlanımdır. Tezelden, Bir yiğit aranıyor.
Kalemin dert görmesin Ziya Gardaşım.Adın gibi ışı üstümüze. Işı ki bu Millet yolunu yordamını şaşırmasın.Ayağı taşa çakıla takılmasın.Saygı ve selamlarımı sunarım.
Teşekkür edrim dostum her zamanki gibi sayfama renk katıyor onurlandırıyorsun zamanın olmuyor fazla dolasmıyorum sizleri mazeretimi kabul görün saygılarımla
Kim izin verir sana hazıra post sermeye, Gizli gizli uğraşır başa çorap örmeye, Hazmedemez Ata’mın resmini de görmeye, Eseri yok yüzümde gülümseyen hatlardan.
Duyarlı yüreği ve usta kalemi kutlarım saygılarımla...
Kim izin verir sana hazıra post sermeye, Gizli gizli uğraşır başa çorap örmeye, Hazmedemez Ata’mın resmini de görmeye, Eseri yok yüzümde gülümseyen hatlardan.
********************************************* Çok takdirlerim hicvin güçlü kalemine... Var mı başka söz?.. Efendim, gönlünüz varolsun!...
Erkin Koray'ın meşhur şarkısı geldi aklıma başlığı görünce:) Eeee siz belli bir kesimden oy alacağım diye dağdan inenlerin ayağına mahkeme götürür suçsuz ilân eder sonra otobüs tepesinde şov yaptırırsanız adamlar sizin de tepenize çıkmaya kalkar. Kutlarım duyarlı şiirini dost. Selam ve sevgimle.
Haklı konulara duyarlı olmanız ve hep haklının yanında yer almanız çok güzel... Duygulara tercüman olan dizelerinizi tebrik ediyorum...Rabbim bu aziz milleti selamete çıkarsın inş... Selam ve saygılar...
Gözlerim ortalıkta vatansever arıyor,
Şehrimin göbeğinde çulsuz araç tarıyor,
Çıldırmak üzereyiz kırdığınız potlardan.
******************
KIRANLA KIRDIRANLAR DOLAŞIYOR SOKAKTA,
ÇULSUZ ALMIŞ KAŞIĞI KARIŞTIRIR TABAKTA,
TAŞLAR KAFA YARARKEN EHL-İ İMAN YATAKTA,
BIKTIK USANDIK GAYRI,ŞU TAPILAN PUTLARDAN...
SELAMETLE OZAN KARDEŞİM...HİSLERİMİZE TERCÜMAN OLAN ŞİİRİNE SELAM OLSUN...MUHABBETLE