Olur olmaz fütursuzca, şer işlere karışana, Sinirlenip yazanlara, karşı durup sormak gerek. Asap bozup hazımsızca, kibir ile barışana, Hergün ezber bozanlara, cehenneme destur gerek.
Kral’lığa hayıflanıp, aslan postu giyen eşşek, Ortalıkta dolaşıyor, bilmeli ki nedir zikrim. Alkışlarla keyiflenip, dikenlerden yapar döşek. Kirli işe bulaşıyor, denilmeli diye fikrim.
Kardeş deyip kucak açtık, basmadık mı bağrımıza? Kalkıp buyur demedik mi her geleni baş taç edip? Meydanlara sevgi saçtık, kulak verin çağrımıza, İnsanları sevmedik mi, küskünlüğe veda edip?
Bırak şişip kabarmayı, böbürlenmek kötü bir iş, Güzel ahlak sahibi ol, varlıklara çok erinme. Öğren yaralar sarmayı, eren meclislerinde piş, Mevlana’nın aşkıyla dol, kuru ekmekten yerinme.
Şair ruhu nazik olur, gönül kırmak doğru değil, Kimseye yan gözle bakmaz, incitmeyi ne sanırsın? Yapan yaptığını bulur, mazlumuna çokça eğil, Hakk’lı dili ateş yakmaz, yanan kimdir sen tanırsın.
Tamamen kurgudur,şiir dikey olarak ikiye bölündüğünde iki ayrı şiir olarak da okunabiliyor beğeninize sunulur..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVMEDİK Mİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVMEDİK Mİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KATLAMA : Türk Edebiyatına yenilik katmak adına sunmaya çalıştığım KATLAMA, SIRLAMA, ZİKZAK KAFİYE, SATRANC-ı CİNAS, ZİKZAK ÜÇGEN gibi bir kaç yeni bir şiir tarzından birisi Telif hakları bendedir :)
Mehmet Ziya kaleminde daha bir güzel durmuş
Kardeş deyip kucak açtık, basmadık mı bağrımıza? Kalkıp buyur demedik mi her geleni baş taç edip? Meydanlara sevgi saçtık, kulak verin çağrımıza, İnsanları sevmedik mi, küskünlüğe veda edip?
Kıt'ası aynımda asılı kalanlardan
Kutlarım ağabeyimi sunduğu göz zevkinden dolayı...
Tebrik ediyorum Ziya Gardaşım. Kime kızmışsan kızmışsın. İyide olmuş. Gönlün coşmuş. Bir şiirde ikiyi okuduk.Ayrıca onun içinde kutluyorum.Başarılarının devamını diliyorum. Saygı ve selamlarımı sunuyorum.
tebrikler selamlar