Eski bir resimden cızırtılı ezgiler dinliyorum Susuyorum sürekli Susuyorum gözlerime kızılca bir akşamın Kadife bulutları çömelirken…
Gece cesede çevirirken yorgun bedeni Sağım solum sobelendi hıçkırıklarla Millerce ıslandım yağmurlandı yürekçem Kalmadı zülüf perçem Aldandım yaşama kafa tutarken…
Fildişi bir omuz kederin akınında Düş mürekkebinde bir damla ağlar yeniden…
Uyandım çocukuykularından şimdi. Yığın yığın gözyaşı köpükleriyle yıkansa da alnımın yazısı, gözlerimin göğünde alacası yeni sökmüş bir tan ağarır ahretten uzanıp da…
Biliyorum ki, Sıska kandillerde yol bulmaya çalışan esmer bir başaktı yol hikâyem Eğrildikçe toprağına gömülen Ağıda acıkmış gibi gönülden koparken içlenişim Pembe süsünü söktüm omuzlarından düşlerin Olgun sinesinde yanılgıların secdeye geldim...
Ömre eklenen bir dem vakti bu Bir serçenin gözyaşına y/aslı suskusu Bin yıllık dirilişi belki de Kelimeler ayaklanırken lügatlerden Ve mısralar yamaçlarına tutunurken beyaz sayfaların muhkem virgülle Karbon kâğıdında incinen manaların kıyamında katlimi noktalıyorum Bereketini kurşundan alırken yürekçem Lisanıma çiy düşürüp gözlerimin efganı Kırgın gülüşlerimden bir ben çıkarıyordum yeniden Eksilirken düş evlerimden...
Hatmettim tüm bahislerini ömrün Hafızı olduğum hüzüne bulandıkça…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Gaip Sus şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Gaip Sus şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömre eklenen bir dem vakti bu Bir serçenin gözyaşına y/aslı suskusu Bin yıllık dirilişi belki de Kelimeler ayaklanırken lügatlerden Ve mısralar yamaçlarına tutunurken beyaz sayfaların muhkem virgülle Karbon kâğıdında incinen manaların kıyamında katlimi noktalıyorum Bereketini kurşundan alırken yürekçem Lisanıma çiy düşürüp gözlerimin efganı Kırgın gülüşlerimden bir ben çıkarıyordum yeniden Eksilirken düş evlerimden...
Hatmettim tüm bahislerini ömrün Hafızı olduğum hüzüne bulandıkça…
her zamanki gibi harika dizelerdi.Sevgi ve saygılarımla...