Biliyorum Yolun yarısını bir adım geçtim Gülistan bahçelerde çatal yürek sırtlandım kavgaları Hürriyet tutsaklığına sımsıkı sarılmışken Gerçekleri öğrendim acı avaz kucakladım yalnızlığımı…
Biliyorum Var olduğum kadar d/ar dünya Bir tabutun koynunda ahuzarım İlk babamın adını yazmıştım yürek yerime Saklambaç oynamıştım gölgesinin serinliğinde Her adımda soluğunu aradığım bir masalmış yeni anladım Sobelendim yokluğunda her köşe başı Can evimden göçüp gidince…
Biliyorum Her yeni adım geçmişi anımsatacak İncinen ruhumu besleyecek ömür şirazem Duyarsız kalmadan zamanın ketumluğuna Söküklerimi yamalayacağım her defasında…
Biliyorum Her gece celladım olacak Şehrazat çığlıklarım Başparmağımla susturup leblerimi Haşra dek susacağım martılara bakarak Gözlerimde denizler büyütürken ateşler yakacağım Dumanlar savuracağım göçmen kuşlara…
Biliyorum Türküler dolduracağım ceplerime Yarenim olacak gecenin soğuk yüzü Açtığım pencereyi kapamadan ömrümce Aksimde kanayacak suretim Daldasız bir urganın içinde Zamanı kotaracağım Hüznün ertesinde polyanna olacağım İsterik yokuşlarda yuvalanacak omuzlarım Ve biliyorum ki Her sabah yeniden ömrün o beyaz şiltesinde Yazgımın dikenlerini toprağa emanet edeceğim günü bekleyeceğim Şükrün atlasına yüz sürerek
Edebiyat defteri yönetimi ve seçki kuruluna şiire/şaire verdikleri değerden ötürü teşekkürlerim içtenliğimle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kelebek Tozları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kelebek Tozları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nefis bir şiir ve güne yakışmış,yüreğinize sağlık...bence doğum gününüz için de güzel bir armağan olmuş,mutlu yıllar ve daha nice şiirler diliyorum sevgili şair...sevgiyle...
Biliyorum Türküler dolduracağım ceplerime Yarenim olacak gecenin soğuk yüzü Açtığım pencereyi kapamadan ömrümce Aksimde kanayacak suretim Daldasız bir urganın içinde Zamanı kotaracağım Hüznün ertesinde polyanna olacağım İsterik yokuşlarda yuvalanacak omuzlarım Ve biliyorum ki Her sabah yeniden ömrün o beyaz şiltesinde Yazgımın dikenlerini toprağa emanet edeceğim günü bekleyeceğim Şükrün atlasına yüz sürerek
kutlarım şaireyi güne yakışan eseriyle .. sevgiler..
Duydum ki doğum günün bugün...deli bir ırmak gibi akıp gidecek yıllar avuçlarının arasından ve sen hızına yetişemediğin için belki üzüleceksin ama unutma ki en güzel yıllar su gibi akıp gidenlerdir...kayıp giden her günün ardından tekrar kucaklayacağın yeni bu/günler için sadece bir dilek tut içinden...eğer sessizlik eline ayağına dolanırsa ve aynalara bakmaya yeltenecek olursan; yüzünde kendine sarılacağın bir tebessümün hep olsun...doğum günün kutlu olsun!..
Biliyorum; adın yankılanacak firar dağlarımda. Yamaçlarına yüz sürdüğümüz tüm sevda türküleri tutuklanacak. Acıyı hep kalbinde taşıyacak gözlerimiz, gözlerimiz her fırtınada birkez daha yanacak. Suskun kalan tüm limanlarda, gelmeyen vapurların çığlığı çürüyüp gidecek ömrümüzde, gül kokusunu sıyırıp rahlemizden; göğsüme işleyeceğim bıraktığın bütün hasretleri.
Biliyorum; geçmişi ve geleceği de alıp gideceksin sen / bilmiyorsun; ben güneşi sana armağan ederken, sen tüm karanlıkları alıp koynuna göçüp gideceksin bu alemden..
Ne kadar güzel, etkili ve vurucu..Şiirin anafikriydi bana göre. Etkileyerek akıp giden soğuk bir nehirde; etkili anlatımınızla gulf stream gibi bir etki yaratarak ılımanlaştırmışsınız (sevecenleştirmişsiniz) yaşamın acılı, hüzünlü anlarını.. Üstü ustalıkla kapatılmış, kendisiyle barışık bir otobiyografiydi.. Tebrikler yüreğinize ve kaleminize..
Biliyorum Türküler dolduracağım ceplerime Yarenim olacak gecenin soğuk yüzü Açtığım pencereyi kapamadan ömrümce Aksimde kanayacak suretim Daldasız bir urganın içinde Zamanı kotaracağım Hüznün ertesinde polyanna olacağım İsterik yokuşlarda yuvalanacak omuzlarım Ve biliyorum ki Her sabah yeniden ömrün o beyaz şiltesinde Yazgımın dikenlerini toprağa emanet edeceğim günü bekleyeceğim Şükrün atlasına yüz sürerek
...
Eski kalemdaşlardan Hazal Karadağ'ın şiirlerine ortak olmak her zaman güzeldir.Tebrik ediyor selamlıyorum.
Biliyorum Türküler dolduracağım ceplerime Yarenim olacak gecenin soğuk yüzü Açtığım pencereyi kapamadan ömrümce Aksimde kanayacak suretim Daldasız bir urganın içinde Zamanı kotaracağım Hüznün ertesinde polyanna olacağım İsterik yokuşlarda yuvalanacak omuzlarım Ve biliyorum ki Her sabah yeniden ömrün o beyaz şiltesinde Yazgımın dikenlerini toprağa emanet edeceğim günü bekleyeceğim Şükrün atlasına yüz sürerek
Harikaydı yine.Doğum gününüz kutlu olsun.Sağlıklı, mutlu ve bol şiirli nice yıllar diliyorum.Sevgi ve saygılarımla...
Biliyorum, Kimi insan süsler hayatı Bir yerlerde olduğunu Yalnızca var olduğunu bilmek yeter Biliyorum, ne sime ne yaldıza vardır ihtiyacı Üzerine güneşten, aydan biraz değsin yeter
Varlığınla, dostluğunla hayatımı süsleyen yaldızlım; iyi ki doğdun, iyi ki varsın, iyi ki Hazal'ımsın. Tüm sevdiklerinle, sağlıklı, mutlu, huzurlu, tepe tepe sevgi dolu bir sürü yeni yaşların olsun.