(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
böyle bir şiire ne denir ki... üzgünüm ki güzel tek söz söyleyemeyeceğim; çünkü bulacağım hiç bir kelime yakışmayacak bu kadar olağan üstü bir şiire... kaleminiz daim olsun...
"Ne acıdır ki yüreğimin acı çekmeden çekilebileceği bir köşesi olmaması " ve "”Aşk” iki uzlaşmasız Tutkunun oyuncağı " ... tutkuların oyunu burkar yüreği, kanatır ve "gidecek yer" kalmaz. tebrikler. şiirle kalın.
Görememe zorunluluğu Süreçlerinde .. Hep sensizlik vuracağını Bilmek saatlerin ne zor..
Elimde kalemler,kağıtlar Güya bişeyler yazacaklar
Seni karalıyor sayfalar Zaman, yalnızlık raksına Başladı işte .. Geceyle birlikte .. Tik ..tak.. Susmuyor kahrolasılar!
Kurduğun imparatorluğun Toprağında var olamamak hiç bir şey olmak Düşüncelerini, es geçiyorum
Acıtıyorlar ..
Bu şiiri yazdıran yüreği kutlar,yazan şairi ise tebrik ederim. Kaleminiz daim olsun. Şiirinizin mısralarını zevkle ve büyük bir haz alarak okudum. Benden şiirinize tam puan. Saygılarımla Erman Ulusoy
Kelimelerle başarılı bir dans. Yine derin ve anlam yükü taşıyan bir çalışma. Durup üzerine düşüneceğğim, şiirin bana göre bercestesinin; "Aşk; iki uzlaşmasız Tutkunun oyuncağı." Tekbirkler, kaleminize yüreğinize sağlık.
Bu kadar yoğun benzetmelerde nasıl yoruluyordur dimağınız... Benzetmeler şiirin okunuşunda akıcılık verirken özde anlatmak istediğinizden de uzaklaştırmıyor mu şiir'i! Aşk şiirlerinin şarkı tadında olması güzel...
üzgünüm ki güzel tek söz söyleyemeyeceğim;
çünkü bulacağım hiç bir kelime yakışmayacak bu kadar olağan üstü bir şiire...
kaleminiz daim olsun...