(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şehrimin rengi sen! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şehrimin rengi sen! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SELEN SU kardeşimize katılıyorum: "yarım kalmış,devam etmeliydi sanki " bu şiiri bir zaman tekrar okuduğunuzda devamı gelecektir ümit ediyorum. Ayrıca hoş geldiniz mesajınız için de teşekkür ediyorum.
uzun zamn olmuş kaleminize uğramayalı son şiirlerinize baktım hüznü içmiş kaleminiz...neden hüznü yazarız hep gülümsemeler asılmışken dudak kenarımıza...mutluluğu yazmanız dileğim ile..yüreğinize sağlık
Bu güzel pylaşımnıza çok tşk edrim fevkalede mükenbel harika bir şiir çok bğendim Ele emeğe özverli yüreğe ve tüm bedene sağlık afyet sevgi dolu şükranlarımla sevgili dost sevgilerimle
Ve Yastığımın kenarına vurdukça başımı Kelimeler kanıyor cümlelerimden Şiirimin rengi sen! ______________________________________________________ Damlalarım ol,ruhuma ak ve çoğalt beni... bakışım ol... gözyaşım ol... rengim ol, içimin gökyüzü ol ... gökkuşağım ol aydınlat ruhumu... P.Kubra sanırım ilham aldım sizden an be an;) çok keyif aldım ve inanın kusursuzdu.
dökmüşsün yine kelimelerini şair... toparlandıkça dağıtıyor insanın ruhunu bir su serp ve tak gözlüklerini korusun seni kalabalıktan bir su serp ve bırak siluetini aşkın aynada şiirin nakşedilsin yüreklere rengarenk...
el emeğinden yapılmış hüzünlerle, dilersen... tüm şiirlerin rengi sen!...
KELİMELERİN YETMEDİĞİ BAZI ANLAR OLA BİLİR USTADIM EMEKLE YAZILMIŞ HER BİR KELİMESİNDEN BİR CEVER VAR SEVGİ SAYGI DİLERİM ESERİNİ CANDAN TEBRİK EDERİM SAYGILAR,
vaktim dar ama bu şiire yorum yazmadan gitmeyeceğim yorum ki şiir gibi olacal.
Sen yoksan Bu şehirde yok Bana yokluğun kalır...
Hangi çiçeğe Hangi güle dokunsan Kokun dönüyor yokluğuna Kaldırımlar toz Rüzgar estiğin de Acıtıyorsun gözümü Gözlerim sulanıyor sonra Ellerin değer gibi Oluyor yokluğuma...