bir sıkıntı genzimde damarlarımda derin öfke ardıç kuşu diyor lacivertiğne delice mutlu deliliğine
kırık plak / kırık akıl kılı kırk yarsana bağırsana nani’m yarım ay’a içimde bir çığırtkanlık biraz biraz eksilen günden güne devrilen çuvaldız ve iğneler bata bata derime düşsel avuntulu lekeler izler siliniyor da, ya lekeler?
oturmuşsun şimdi eteklerinde serçeler hiç kumar oynanır mı bal kabağına dönüşürken -sevgiler- ipe dizecektim kasveti imgeler, ahh imgeler
sen sabahı bekle mor rüzgarlar esecek kara-denizine ben şimdi öylece durmuş kovaladığın sığırcıkları sayıyorum
lacivert iğne, mor denklik boşalan bardakları doldurma artık saçaklı kız, buralar anlamaz seni savur saçlarını kendi kentlerine
olric’i bekle koyu mavi yelkeninle açılma bulutlara akıl tutulmalarının intihar nöbetlerinde ’kendi vadinin uğultusunda uyurken’ kuşlar geçecek düşlerinden
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sen sabahı bekle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen sabahı bekle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen sabahı bekle mor rüzgarlar esecek kara-denizine ben şimdi öylece durmuş kovaladığın sığırcıkları sayıyorum
Kaç kez hesaplaştım yüreğimle...dinlemedi...Ben bu denli karasevdalıyken üzerime gelen duygularla başedemem...Al yüreğim hepsi senin olsun... Tebriklerimi gönderiyorum....Entellektüel.
Off iyi ki açtım defteri, bunca sıkıntımın ortasında bu sayfada ağırlanmak harika idi...
Keşke sesle ilgili sorun olmasa idi hemen seslendirirdim, ama yarına deneyeceğim, söz...
Canım nefis yazmışsın, Lacivert gibi bir isme şiir yazabilmek bilek gücü ister, zekâ ister ki ikisi de sende var. O yüzden hiç şaşırmadım. Üstelik iki çok sevdiğim isim ve müzik de ahh o çok sevdiğim ses..........
Biliyon mu lisede bi Fulya arkadaşım vardı. Onunla hiç kopmayalım isterdik, ama koptuk. Ayrıldı yollarımız, bir ara buluşur gbi olduk, yine koptuk.:(( Seni onun yerine de seviyorum bilesin... İki kat yani:) Tamam bebemmm.
Bir gün anlatabilirsme sana, yolacaksın saçlarımı eminim. Kendi elimle kendime sıkıntı satın alıyorum ben.:( Neyse gülüm, üzmeyeyim seni de. Şimdi iyiyim.:))) Öptümm...
Eminim, eminim Nanim.. O yüzden dedim sana da... O pabuç kadar, ama en azından yok yere insanları incitmiyor. Harbisin, bundan ötesi zırvalıktır. Şu sitede bir yığın erkekten daha sağlam duruşun ve dobralığın....
...
Fulya, çok beğendim çok. Anlaşılmayacak bir yönü yoktu. İnan bana müyhiş keyif aldım. Adına ayzılan insan çok önemli, ona yakışanı yazabilmek kolay değil. Senin kaleminden öperim bee...
oturmuşsun şimdi
eteklerinde serçeler
hiç kumar oynanır mı
bal kabağına dönüşürken
-sevgiler-
ipe dizecektim kasveti
imgeler, ahh imgeler
adnuf tarafından 6/16/2011 10:18:01 PM zamanında düzenlenmiştir.