Siz kimdiniz akşamı ayla bezeyen Saçları yıldız kırpması Düşleri kış belleyen Hüzzam geçen sesler Dili şiir bulaşığı bir aşktan Eli eskimiş yontucu Sık sık yüz arar durur Hangi düşün bahanesi, yolcusu…
Arada uğrar sancılar Alışıktır sol damar kasılmaya Dolmaz incir kabuğu Bitmez kuşsütü ikramı Hangi yalanın kuyruklusu Artık rüyaların belki sonuncusu Hazırlıksız ev sahibi Kapı çalmaz konuğu Gümüş aşina bir bıçak böler Ömrün en soylu uykusunu Böylesi keskin oturur içinde boylu boylusu…
Kurak bir çiçek açar güne Umudu rüzgâra satan Eskirdi yaprağında yeşil İklimsiz yüz yıkardı Çatlardı alnında nice haz nice söz derin derin…
Öylesi acı Ölesi sancı Kusursuz düş ayraçlı…
Aşk yorgun düşen düş yolcusu Uykuya dalalı bitmedi bu yolun horultusu…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kusursuz Aşk Yoktur... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kusursuz Aşk Yoktur... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
1 verip kaçan o mert! arkadaşa inat herkese 5 verip gidiyorum. adım belli olsun diye yazıyorum. kim daha mert görsün gözler. bende kıskançlığın esamesi bile olamaz. arkadaşlarımın başarısı her zaman beni mutlu etmiştir. saygı ve selamlar.
Hazırlıksız ev sahibi Kapı çalmaz konuğu Gümüş aşina bir bıçak böler Ömrün en soylu uykusunu size söylicek tek kelime var oda...... MÜKEMMEL; yok başka gerisi ablama SAYGILARIMLA....
Aşk,bizi birbirimizin kusurlarını kabul etmemizi ve bunların yanında rahat olmamızı sağlar.Kör olan aşk değildir:aşkın gerekli olanı gördüğü daha doğrudur.Yüreğin dert görmesin kutluyorum güzel yüreğini.
kendınden vazgeçiş karşındakini kabullenmektır
eyvallah
hatasız kul olmadığı gıbı kulun sevgisninde noksanlık vardır