perdeler ne güzel uçuşuyor... bahar dallarıyla göbek bağı var gibi...
sakin kalabalığı dinliyorum asfalt yoldan geçen gülüşleri gülüşlerden geçen asfalt seslerini çocuk cıvıltıları geliyor; coşkulu ve şakacı pedal sesleri
beni koynuna almayan Haziran’a biraz sitemliyim bugün duvar aydınlığına mahkum içimdeki Fulya çiçeğine kırgın
nicedir ’selamı gelmeyen’ yüzler d-oldu belli ki aklını kurcalıyordu kör bir bıçak ölüm kursağında hevesti akşam sefalı akşamlarda belli ki cirit atıyordu içinde cinnet teşebbüsleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çocuğum ben şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çocuğum ben şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir zamanlar hepimiz çocuktuk. Şimdi büyüdükte ne olduk. Yüreğinize emeğinize sağlık Fulya Hanım.Saygılarımla... ÇOCUĞUM Çocuğum Sende duyguların en güzeli Düşüncelerin en temizi saklı, Senin duygularınla yıkanmak Düşüncelerine bulanmak istiyorum Kafan da bana da yer var mı?
Çocuğum Sen de tertemiz bir kalp Günah işlememiş bir ruh var Ben de küfür, yanlış, kabahat Yanmakla bitmeyecek günah var Ne olur beni günahsız ruhunla sar.
fulya hanım, çok hoş,saran,duyguyu yaşatan dizeler..iyi bir gözlem sonucu kaleme alınmış,realizm ile duygusallığı dozunda karıştırılmış hüzünlü ,başarılı bir şiir çalışması olmuş.. beğeniyle okudum..tebrik ediyorum..
Gözlerimdeki bu perde baharın habercisi gibi, yapraklar ne güzel dans ediyor dallarında. Sessiz bir kalabalığın önünden geçiyorum, hep bir koşturmaca, hafif bir telaş var oyunlarda ve asfalt kokan seksek oyunları. Pedal sesleri dokunuyor kulağıma, usulca.
Biraz kırgınım bu ay’a ve birazda, duvarların karanlığına sığmayan, gölgelerde yaşamaya çalışan içimdeki Fulya çiçeğine de. Ama hep biraz işte, ne hiç yok, nede çok hep biraz..
Bir selam göndermenin sırası gelmişti belki de, ve belki de tam zamanıydı şimdi akşamüstü misafirliklerinin. Bir bardak sıcak çay ve yanında birazda tebessüm. Artık baharı sevmediğimden değil bu söylediklerim, dizlerim hala yaralı, dirseklerim hala çamur.
Uzat elini anne, sen sol yanımdayken benden ne kadar uzak olabilirsin ki !
Misketlerimi versem ve kuyruklu uçurtmalarımı sana, gelir misin. Yüzüm pişmanlıklar sığınağı, dudaklarımda aynı özlem. Yelkeni olmayan bir gemi misali umutlarım, deniz beni böyle kabul eder mi.
Çocuğum ben, ellerimde bahardan kalma su çiçekleri. Acaba beni böyle de sever mi yıldızlar.
nicedir ’selamı gelmeyen’ yüzler d-oldu belli ki aklını kurcalıyordu kör bir bıçak ölüm kursağında hevesti akşam sefalı akşamlarda belli ki cirit atıyordu içinde cinnet teşebbüsleri
haziranın dalları çocuk hüzünlerine eğiktir
tutsam ellerini yeşilin tonlarından
annemin aksanıyla ağlasa çocuk gözlerim
yağsa göğün boşluklarından adının virgül sonrası...
ÇOCUĞUM
Çocuğum
Sende duyguların en güzeli
Düşüncelerin en temizi saklı,
Senin duygularınla yıkanmak
Düşüncelerine bulanmak istiyorum
Kafan da bana da yer var mı?
Çocuğum
Sen de tertemiz bir kalp
Günah işlememiş bir ruh var
Ben de küfür, yanlış, kabahat
Yanmakla bitmeyecek günah var
Ne olur beni günahsız ruhunla sar.
Zafer Erdoğdu