____ İnsan yuvarlanmadan uçurumlara varamaz. ____ Sek-sek kuşu gibi ,bir ileri, bir geri.
Hayatın birdir-bir(in)i oynar da... yine kaybettiğini anlamaz(!) Çocuktur yaşı, büyüse de... görmez yüzündeki kırışıklığı. Onca acıyı çeker de yine ölmez(!) Koskoca adam olduğunu bilmez. Acır dizi de yine annesine koşar. Düşer, düşer, düşer.
_____ İnsan, harfleri bulanık bir ismi, _____ canını yaka yaka söyler.
Diline dolar da hezeyanlı bir düş(ün)ce gibi. Kimseleri inandıramaz gördüğü rüyaya, sayıklar... in/ler ! Bir kendi bilir bu mistik paranoyayı, yineler, yineler, yineler.
_____ İnsan, ahlaksız toplumlarda savaşır; _____ Bazen eleştiremeyecek kadar da utan/ır.
Yanıbaşındakine tatlı bakacak kadar kan/un/dur; üç gazeteden manşet çıkartacak kadar dün/ya/dır. Mahrem bildikleriyle kaçarken, aslında sol eliyle savaşır. Yoz olmayayım der de... kirpiklerinde ihtirastır gözyaşı. Akar, akar, akar.
_____ İnsan, unutulmaktan korkar da... _____ küskün kalır yine de yanar/dağ/larına.
Artık lav sesi duyamayacak kadar uzağa gider; bir denizciye bakar her gün balık ağını salıp Bilmez mi ki; şafakta her gün yeniden doğar. Ve batar, batar, batar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİSTİK PARANOYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİSTİK PARANOYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
____ İnsan yuvarlanmadan uçurumlara varamaz. ____ Sek-sek kuşu gibi ,bir ileri, bir geri.
Hayatın birdir-bir(in)i oynar da... yine kaybettiğini anlamaz(!) Çocuktur yaşı, büyüse de... görmez yüzündeki kırışıklığı. Onca acıyı çeker de yine ölmez(!) Koskoca adam olduğunu bilmez. Acır dizi de yine annesine koşar. Düşer, düşer, düşer.
tebrikler çok güzel bir şiir olmuş seslendirmede mükembel olmuş selam
________ İnsan, unutulmaktan korkar da... ________ küskün kalır yine de yanar/dağ/larına.
Artık lav sesi duyamayacak kadar uzağa gider; bir denizciye bakar her gün balık ağını salıp Bilmezmi ki; şafakta her gün yeniden doğar ve batar, batar, batar.
ah be sairim .. siz ne yapiyorsunuz böyle .. yüregim agzima geldi .. bu neydi böyle .. nasil etkilendim.. icimin en derinlerinde yankilandi sesiniz ... bir dehlizde kivril kivril simdi zerre...
kelebek kızımı güzel sesini özledi annesi koşt geldi yine sayfasına sabah sabah dinlendirdin annneyi canım yavrum tebrik bıraktım güzel yüreğine fundam sevgi yolladı annen..
Özür dilerim ya, anlatmak istediğimin tam tersi bir anlam çıkmıl ortaya. "Bütün bir sanatı kapsayan şairi takip etmek bir zevk" demek istemiştim aslında. Yani, bir çok sanat dalında, hakkını vererek, bu konuya çok büyük bir önem vererek...
Sanatı takip etmeyen derken ne demek istediğinizi anlayamadım. Çünkü yeterince bu konuyla ilgili olup, tercihim ve tarzım doğrultusunda eksiklerimi günden güne düzeltmeye çalışarak ilerliyorum. Size de saygılar. Anlam veremediğim beğeniniz için.
İnsan, unutulmaktan korkar da... ________ Küskün kalır yine de yanar/dağ/larına.
Artık lav sesi duyamayacak kadar uzağa gider; bir denizciye bakar her gün balık ağını salıp Bilmezmi ki; şafakta her gün yeniden doğar ve Batar... batar... batar.
off!!!.. bu ne güzellik..böyle...günümün şiiri.....tekrar..tekrar okunası dinlenesi...kutlarım..şairem...yüreğinin ışıltısını...sevgimle...
Aslında sessiz sedasız gitmeyi çok istiyorum . Ama bir gerçek var ! Ne zaman edebiyat defterine yolum düşse sayfasını ilk kontrol ettiğim kişiler arasındasınız susamışlığımı dindiriyorum...
Ama ses ! Müezzin gibi nida ediyor beni ölüme . Ses Ruhuma davetçi ediyor Azraili.
Ses kapanan kapıları ölgün bir çığlık şeklinde çehreme vuruyor , Anaların ağıt tadında kulaklarımı örseliyor . Ve ses sözcükleri boğazıma diziyor nefessiz bırakıyor...
Yok yok sigaraya başlamalıyım , ve sesin parçaladığı her yere basmalıyım izmaritlerimi...
Bu kaçıncı gelişim sayfana Şirinim . Her gelişim bir başka rayiha. Her gelişim binbir düşünceye gebe. Her gelişimde şiir ve yorum karşısında dalıp gitme.
Hala da tutuğum. Hala da suskun. Yüreğin var ve huzurlu olsun emi...
öyle çok şey koptu gitti ki içimden ve ne çok şey vardı ki yazacak. Ama her ne hikmetse tutuldum işte şirinim. Sanırım şiiri incitirim korkusundan olsa gerek...sevgimle can.
Öyle mi,hiç çıkmayın emi ! Kalpler bir olduğunda böyle gel gitler ard arda oluşur. Çok mutlu oldum şiirle,yorumla sizi tuttuğuma.. Ve asıl duygularımız aynı yönde olduğuna....Ama susmayın! Ayağınıza sağlık sevgili Hüzün şairim...
İnsan, ahlaksız toplumlarda savaşır _______ Bazen eleştiremeyecek kadar da utan/ır
Yanıbaşındakine tatlı bakacak kadar kan/un/dur Üç gazeteden manşet çıkartacak kadar dün/ya/dır Mahrem bildikleriyle kaçarken, aslında sol eliyle savaşır Yoz olmayayım der de... Kirpiklerinde ihtirastır gözyaşı Akar...akar...akar.
________ İnsan, unutulmaktan korkar da ________ Küskün kalır yine de yanar/dağ/larına
Artık lav sesi duyamayacak kadar uzağa gider Bir denizciye bakar her gün balık ağını salıp Bilmezmi ki; şafakta her gün yeniden doğar ve Batar... batar... batar.
Artık lav sesi duyamayacak kadar uzağa gider Bir denizciye bakar her gün balık ağını salıp Bilmezmi ki; şafakta her gün yeniden doğar ve Batar... batar... batar.
Ve her doğan güneşle herşey yeniden başlar. Güzel şiirinizi kutlarım. Saygılarımla
kelebek kardesim yüregine saglik olsun tekrardan